Part 15

7.3K 133 7
                                    

هااى ازيكوا وحشتونى كتير اوى اوى بجد و معلش اتأخرت عليكوا بس ياريت تشجعونى اكتب كتير بجد حتى مش بالكومنت على الاقل اعملوا Vote بس والله بتفرق معايا اوى بجد ياريت تعملوا و تشجعونى ⁦❤️⁩ يلا بقا نبدأ البارت الجديد و معلش طولت عليكم ........

________________________________

وقفنا البارت الى فات عند ........

و هنا فى اللحظه دى دخل عليهم ..........

.......: هى ملهاش دعوه و انا الى طلبت منها عاد تعالو بجا حاسبونى انى ....

..........: لا عاش ولا كان الى يحاسبك يا حج .

ايمى : بابا .....جدو .....

شاهى : لاء طبعا يا جدو احنا منقصدش كدا احنا بس مصدومين من الى عرفناه مش اكتر ...

الاب : طب كويس انكو لسه عارفين ان دا جدكم يا دكتوره ......

الجد : يلا عاد كل واحد على اوضتوا و نشوف الموضوع دا لما نرجع البلد و محدش يفتح الموضوع دا تانى الا لما نرجع ....

الاء : انا عايزه اغير اوضتى يا جدو بقا عقبال ما نرجع علشان مش هستحمل كدا ....

الجد : محدش هيغير حاجه و كلو على اوضتوا حالا ....

الاء : هووف بقا حاضر ....

و طلعت و هى بتدبدب على الارض بطفوله و دخلت الاوضه رزعت الباب جامد .....

رعد : معلش يا جدى انا هربيها ....

الجد : ملكش دعوه بيها يا رعد حسابها معايا اتفضلوا على اوضتكوا .....

و كل واحد طلع على اوضتوا بعد اليوم المليئ بالاحداث دا و الجد خد اوضه من اوضه الضيوف فى الطابق الارضى و الاب والام خدوا الاوضه التانيه .......

و فى اوضه ايمى و اسر .....

دخل خد شاور و خرج لقاها قاعده على الكنبه ضمه رجلها بايديها و سرحانه و عماله تعيط و دموعها مش راضيه توقف فراح ناحيتها و قعد قدامها .....

اسر بصوت همس : بطلى عياط علشان خاطرى بقا انتى ملكيش زنب فحاجه ....وهو بيمد ايدو يمسح دموعها من وشها .

ايمى ببكاء : هما مش فهمونى والله انا عملت كدا علشانهم بس هما مش فاهمنى ....

اسر بحنيه و الم : هششش اهدى خالص هما هيفهموا بطلى عياط بقا علشان انتى كدا بتوجعنى انا .....و هو بيحضنها جامد ....

ايمى ساعتها انهارت من العياط فى حضنو : انا مكنتش اعرف انك بتحبنى اوى كدا ....

اسر : و اكتر كمان بس بطلى عياط علشان انا قلبي بيوجعنى اوى ....

ايمى : ممكن تفضل جنبي انهارده متبعدش عنى....

اسر : مش بس انهارده انا هفضل معاكى عمرى كلو بس انتى وافقى .....

اسود الصعيد حيث تعيش القصص. اكتشف الآن