Okuldan çıkmış eve doğru ilerliyorduk ki Merve bir soru sordu.
Merve:Kızlar yarın sinamaya gitsek nasıl olur.mmm...Transfomes'a gitsek!
Ela:Olur.hemm eğlenmiş oluruz.
Sultan:Tamam kim alcak biletleri?
Ela:Mm herkez kendininkini alsın yaa!
Merve:O zaman gidiyoruz!
Ela/sultan:Evet!~Ertesi gün~
Odamda pencereden gelen güneş ışığı yüzüme vuruyordu.İlk işim kalkıp aynaya bakmaktı.Çok pasaklıydım.
Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra tuvalet aynamın karşısına geçtim ve saçımı taradım.Yatağımı toplayıp aşağı indim.Demir,Deniz ve Damla kahvaltı yapıyordu.Onlara katıldım.Onlar kim mi?Benim afacan kardeşlerim.Kahvaltım bitince dişlerimi fırçalayıp odama geçtim. Üstüme beyaz bir gömlek giydim ve düğme olmayan kısmını bağladım. Altıma kot şort giymiştim. Aykkablarım kalmıştı siyah bileğime kadar gelen topuklu bir bot giydim.Ve evden çıkarken kardeşlerimi tambihledim.Bi dakika!Çantam nerde?Agh evde unuttum evden çantamı aldım ve çıktım okula doğru ilerliyordum.Saçlarımı açık bırakmıştım.Simsiyah saçlarım ve mavi gözlerim annemi andırıyordu.Okula varınca ilk işim kızları bulmaktı.Nerdeler?Ah tabi ya sınıfta!Çok aptalım!Kızlar hakikaten de sınıftaydı.Sohbet ediyorlardı.
Ela:Çay/Kahve istermisiniz?
Merve:Hoşgeldin!
Sultan:Aslında olabilir!
Ela:Sultan!
Merve:Puhahahah!
Ela:İstiyorsan kantinde var gidip alabilirsin.
Sultan:Hiç şakaya gelmiyorsun Ela!
Ela:Neyse...Kızlar hikâyelerin yeni bölümü ne zaman?
Sultan:Bilmem,yarın olabilir.
Merve:Ben yarın psikoloğa gideceğim o yüzden şimdilik yok.
Ela:Ben bu gün atmayı planlıyorum.
Peki sinamaya gidicez de nerde gidicez!
Merve:Forum'a gidebiliriz!
Sultan:Hayır orası çok pahalı!
Ela:Ama Cevahir'de D&R yok!
Sultan:O zaman Meydana gidelim hem ucuz hemde D&R var.
Merve:Tamam o zaman.
Ela:Ama-Tam o sırada zil çaldı.Sırama geçtim ve dersi dinlemeye başladım.Aslında pek ders dinlemek sayılmaz çünkü telefondan hikaye yazıyordum.En arkada olduğum için hoca beni görmüyordu.
Guren Kurul'la odada bir başına kalmıştı.Kurul'un o eşi benzeri olmayan kırmızı ve turuncuyu andıran saçlarını okşuyordu.
Tam yeni cümleye başlıycaktım ki zil çaldı.Bahçeye çıktım.Normal bir şekilde ilerlerken okulun badboy 'una çarptım.Aslında ben ona değil o bana çarptı.Yolun ortasında elektirik direği gibi duruyordu.
Onur:Önüne baksana!
Ela:Asıl sen önüne bak 'Elektirik direği'!
Onur:Ne dedin sen!
Ela:Sana elektirik direği dedim çünkü öylesin.Ne oldu kaldıramdınmı? Galiba ağır geldi!Tam bana yumruk çakal aktı ki elimde bilerğini tuttum ve...
Ela:Aklından bile geçirme!dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünya Tek,Biz Üçümüz!
AdventureBu hikaye Chan_Aoutdhour,Radiant_author ve mucizeKz279 Hikâyesi dir.Gerçek değildir.