2.bölüm

30 5 7
                                    

Bahçeye çıktığımda Ela ve Onur'un kavga ettiğini gördüm.Ela'nın elleri kanıyor Onur ise morarma gözüne buz tutuyordu.Ela ve Onur kavga etti vay be Ela bu kadar özgüvenlimiydi?
Onur son bir yumruk atacakken Ela eliyle dur işareti yaptı!

Ela:Biliyormusun.Senle yaptığım kavga buna değmez.Çünkü sen Egosu tavan yapmış bir insansın sana takmıyorum artık tahammülüm yok!
Böyle insanlar açıdan anlamıyor.
Onur:Görünen o ki Annen sana hiç bi şey anlatmamış!

O an Ela'yı sırtından bıçaklamıştı.En zayıf noktasıdır ailesi.Çok sınırlı gözüküyordu.

Ela:Ailem hakkında konuşamazsın! Sana laf edene suç!
Onur:Ne oldu?Babana acıdım ha nasıl senin gibi birine katlanabiliyor ki!

İşte Ela o an çok sinirlenmiş ti.Sinirden çatlıycaktı.Onura yumruklar atmaya başladı.Onur tabi boş kalırımı.Karşılık verdi.Ama yeter artık.

Sultan:Sen ne cürretle onun Ailesi hakkında konuşursun.Tabi sen zengin bebesi olduğun için aile nedir bilmesin sizin gibiler yaşamayı hak etmiyor!
Onur:Konuşurum.hem sen nesinki ufacık bir kızsın.
Ela:bu ne cürret!Kimse benim AİLEME,ARKADAŞLARMA  KARIŞAMAZ! 
Sultan:Gel hadi revire gidelim.

Onur sırıtıyordu.Sadece sırıtıyordu. Ela ' nın sinirinden memnun olmuş bir şekilde sırıtıyordu.  

Ela yı revire götürdüm ten sonra sınıfa çıktım ve Merveye her şeyi anlattım şok olmuş olmalı ki ağzı açık kaldı.

Dünya Tek,Biz Üçümüz! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin