*استيقظ صباحاً القى نظره حزينه عليها ثم دلف المرحاض. وبعد إن انتهى ارتدى ملابسه وتوجه لغرفه شقيقه.
كريم بتوتر/ايهاب عايزك فى موضوع.
ايهاب مستفسرا/موضوع ايه قول يا كريم سامعك.
كريم بألم/ هنا حصلت معاها مضاعفات وهى دلوقتى فى غيبوبه.. للأسف جسمها ومخها مستحملش كل الادويه دى وحصلها انتكاسة.
ايهاب بصدمه/ يا نهار اسود طيب هنعمل ايه ده لو يارا عرفت هتبهدل الدنيا.
كريم موضحاً/ايهاب انته لازم تساعدنى انقل هنا للمستشفى من غير ما يارا تعرف.
ايهاب بنفى/ لأ طبعاً هى اكيد هتعرف بس احنا ممكن نقولها إنك بتديها علاج قوى عشان كده نايمه على طول وإن نقلها للمستشفى احسن عشان حالتها.
كريم مؤيداً/ايوة صح اوى كده. طيب روح اتكلم مع يارا وفهمها الوضع وأنا هكلم المستشفى يحضروا الجناح عقبال ما نروح.
ايهاب موافقا/تمام.
____________________________________
*استيقظ وهو يفرك عينه.. ثم دلف إلى المرحاض وبعدما انتهى ارتدى بنطال وتيشرت مريحين للبيت وللرياضه أيضاً. فوالده أعطاه اجازة مفتوحة بعدما عرف بالذى حدث بينه وبين كريم بالمرة الاخيره. خرج من المنزل للقيام بنشاطه الرياضي الصباحى.. وعندما انتهى ذهب مرة أخرى إلى المنزل.. دفع باب غرفتها.. وكانت هى جالسه على سجاده الصلاه وكانت تبكى وهى تصلى. ظل واقفاً مكانه يتابعها عن بعد وعندما انتهت رأته.. فمسحت عيونها سريعاً ثم وقفت.سامح بتوتر/ صباح الخير
رنا بإجابة/صباح النور... ثوانى والفطار هيكون جاهز.*وعندما كادت تخطو من جانبه. أمسك ذراعها وجذبها إليه برفق ونظر لعيونها بعمق...
سامح مستفسرا/كنتى بتعيطى ليه؟
رنا بأنزعاج/ مدايقه شويه.
سامح بتصميم/ ليه انا السبب؟
رنا ببكاء/سامح أرجوك سبنى النهارده انا مخنوقه.*دفعها برفق للحائط الذى خلفها ثم اقترب منها حتى اختلطت أنفاسهم سوياً ظلت تنظر إليه بإرتياب وهو كان يبادلها النظر برغبه لعينه لا يعرف من أين أتت الآن... مسح بإبهامه على وجنتيها ليزيل اثار دموعها ثم قبل وجنتيها وجبينها ثم نزع حجابها ببطء وابتعد قليلا لينظر لها فكانت مغمضة العينين.فهمس امام شفتيها.
سامح بهمس/ افتحى عينك.
*ففعلت كما طلب منها فأمسك خصله من شعرها البندقي واستنشق عبيرها باستمتاع واضح على تقسيمات وجهه. ثم نظر إليها بعينه الرماديه. واقترب منها ليقبل شفتيها. ولكنها أفاقت بهذه اللحظه من شرودها وحاولت دفعه بعيداً عنها ولكنه اقوى منها لم يتزحزح إنشاً واحدا حتى.
سامح مستفسرا/ مالك؟
رنا بتلعثم/م.مش عايز أبعد ع.عنى لو سمحت.
سامح بأنزعاج /مش بمزاجك انتى.*ثم جذبها من خصرها بعنف فتأوهت هى متألمه من أنامله التى غرست بخصرها النحيل ليخفف هو من ضغطه عليها ويمسك شعرها من الخلف ليقربها إليه،ثم زمجر أمام شفتيها بهمس.
أنت تقرأ
طلب إستغاثه
Romance*حبيسه ذلك المريض النفسي الذي يسمى نفسه بالعاشق ويمتلكها بكل معنى الكلمة جسديا وروحيا يعذلها عن العالم بأكمله ضد رغبتها فهل ستظل بذلك السجن دائماً ام ستقدم لها يد للمساعده . *وهل سيكون سهل؟ *بل هذا المريض سيدع الأمر يمر بسلام برأيكم؟ هل لديها القدره...