İsim: Hanako (hayalet) , Yugi Amane ( insan)
Lakaplar: Hanako-Kun (Nene), 7. Okul gizemi, No 7., 7 numara-sama, Çılgın bıçaak (mitsuba), Amane (Tsukasa),Gon (Sumire/mangada)
Yaş: 13-14 (Ölümde), 50+ (kronolojik olarak)
Cinsiyet: Erkek
Durum: Hayalet/ Doğaüstü, İnsan (eski)
Boy:1,50 (benden küçük boylu la!)
Meslek: 7. Gizemin temsilcisi, öğrenci (eski)
Üyelik: Yedi gizem
Akraba: Tsukasa Amane (küçük ikiz kardeş)
Ölüm nedeni: Bilinmiyor
Sözü: "O taşa ne zaman baksam, her yere gidebileceğimi hissediyorum. Ama kararımı verdim! Ben hiçbir yere gitmiyorum!!!"
*En sevdiği atıştırmalık çörektir (sade ve ev yapımı olan)
*Hanako, mokkeler ile hanafuda kart oyunu oynayabilir.
* En büyük endişesi, hanafuda'da mokkeleri yenememek (burası sanırım doğru düzgün çevrilemedi, yanlışsa sorry heather)
* Hanako kedileri, köpekleri ve tavşanları seviyor. Mokkelerin tavşanlara benzediğini düşünüyor.
* Hanakoda el fetişi var. Bu yüzden elleri insanlarınkine benziyor (Ne alaka bilmiyorum)
*İdeal figürü şehre saldıran bir canavar olmaktır.
Haku-Joudai* komutanlığı:
Hanako kelimelerle veya jestlerle Haku-Joudai'lere komut verebilir. Hoku-Joudailerin bilindik yapabildiği şeyler şunlardır:
* Uzaktan Nene'yi izleme ve onu takip etmek.
* Mokkeleri parçalamak.
* (Bir tane daha var ama google doğru düzgün çeviremedi. Bu yüzden anlamadım.)
* Işınlamak
* Asansöre dönüşmek
* Haku-Joudailer başka okul gizemlerinin bölgelerinde kullanılamaz.
* Haku-Joudai: Animeye göre bedensiz insan ruhları.
İlk karakterimiz hayırlı olsun UwU Baya kısa bir bölüm olduğu için üzgünüm. Hanako hakkında fazla bilinmeyen bilgi bulamadım. İnşallah beğenirsiniz ;) Sonraki bölüm: Nene Yahiro!!!
Hayaletli günler :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jshk hakkında bilinmeyenler
ContoBu kitapta "jibaku shounen hanako kun" hakkında bilgileri size göstereceğim, iyi okumalar ;)