3.Künye

126 10 9
                                    

Selamlar! Ben L.M.

Evet bu yarışmadan
Lady'niz sorumlu (eheuehu)

Neyse.

KURALLAR⚖

🖤Yarışma halka açık oylama olarak başlayacak. Haksızlık olduğu anlaşıldığı an oylama Venüs Design tarafından belirlenen tasarımcı grubunun oylaması altında seçilmeye başlanacaktır.
Bu tasarımcı grubu seçimlerine güvendiğiniz tasarımcılar olacaktır. Böyle bir olay olması durumunda tasarımcıların isimleri duyurulacaktır.

🖤Etiketlediğiniz kişiler diğerlerinin etiketlediği kişiler olmasa çok daha iyi olur.

🖤Künyeye uymak oylamada çok önemlidir. Nasıl olmalı diye bir kısım vermeyeceğiz, künyeye uygun olduğu sürece hepsi kabulümüz.

🖤Tek kural tüm yarışmacıların VenusDesignWattpd 'i takip etmeleridir.

🖤 Yarışma sonlandıktan sonra tasarımları tasarımcılarda kalır, sahiplendirebilirler.

🖤Venüs Design, kuralları güncelleme hakkına sahiptir.

🖤 Ödüller🖤
-30 Png
-30 Background
-30 Texture
-30 Psd

Eveet künyeye gelelim.

Kitap Adı: Shakespeare'in Ağıtı

Yazar: hybrid_soul8

Tür: Romantik dram

Karakterler: Belli başlı isimler olmasa da sizden istediğim şey; uzun saçlı bir erkek ve uzun saçlı bir kadın. Üzerlerinde otantik kıyafetler (Ortaçağ da veya Valentina Döneminde giyilenler gibi)

Konu: Tiyatro camiasında birbirini seven iki gencin sadece oynadıkları oyunlarla bir araya gelmesinden oluşan platonik bir aşk hikâyesi. Kullandıkları repliklerle birbirlerine ulaşmaya çalışıyor fakat kendi kendilerine oluşturdukları engeller ve iç daralmalarından kurtulamıyorlar.

Söz: "Benim kelimelerim olur musun?"

Light/Dark: Dark

🖤

Kapakların son teslim tarihi: 02.09.2020

Katılımcılar buraya 5 etiket atıp "Katıldım!" yazsınlar.

Herkesciklere başarılar!
Sağlıcakla kalın🖤

Herkesciklere başarılar!Sağlıcakla kalın🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Venüs Designer WarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin