Selam Wattpad Ailesi!
Nasılsınız?
Ben, Venüs.Bu fikir uzun zamandır aklımda olsa da anca şu zaman ayarlayabildik. Wattpad'de öyle yarışmalar gördüm ki -kendim katılmadığımda bile- artık dedim Venüs, konuş kızlarla bir yarışma da siz açın.
Ve adil olması için elimden gelenin de fazlasını yapacağım bir yarışma
▪KURALLAR▪
🔒Yarışma halka açık oylama olarak başlayacak. Haksızlık olduğu anlaşıldığı an oylama Venüs Design tarafından belirlenen tasarımcı grubunun oylaması altında seçilmeye başlanacaktır.
Bu tasarımcı grubu seçimlerine güvendiğiniz tasarımcılar olacaktır. Böyle bir olay olması durumunda tasarımcıların isimleri duyurulacaktır.
🔒 Etiketlediğiniz kişiler diğerlerinin etiketlediği kişiler olmasa çok daha iyi olur.
🔒Künyeye uymak oylamada çok önemlidir. Nasıl olmalı diye bir kısım vermeyeceğiz, künyeye uygun olduğu sürece hepsi kabulümüz.
🔒Tek kural tüm yarışmacıların VenusDesign 'ı takip etmeleridir.
🔒 Yarışma sonlandıktan sonra tasarımları tasarımcılarda kalır, sahiplendirebilirler.
🔒Venüs Design, kuralları güncelleme hakkına sahiptir.🔒Ve gelelim dev ödülümüze!
Ödül tabii ki malzeme paketi!
Ama nasıl bir paket :)
-30 Png
-30 Background
-30 Texture
-30 Psd1.Künye:"Wattpad Kitap Kapağı"
Kitap Adı: Sakarpare
Yazar Adı: Üvercinka
Tür: Mizah
Karakterler: yok, mümkünse cartoon karakterler kullanmanızı istiyorum. Kız kısa boylu ve kahverengi saçlı erkek uzun ve sarışın.
Söz: Hem sakar hem tatlı, vurdun beni kalbimden.
Dark/Light: Light
Obje: Kulaklık veya Futbol Topu
Özellikle İstenen: Aradaki boy farkı kesinlike belli edilmeli. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış!
🔒 Katılmak için bu satıra 5 tasarımcı etiketleyin ve "Katıldım" diye belirtin.
🔒Son Teslim Tarihi: 23 Temmuz.
Bu tarihe kadar çalışmalarını atmayan tasarımcılar diskalifiye olurlar.🔒Oylama Son Teslim tarihinde 17:00'da başlayacaktır.
Başarılar Dilerim🌸
-Sevgiyle,Venüs.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Designer Wars
De TodoVenüs Dizayn Tasarımcı Savaşları. Tasarımcılara özel karakter kartı, kapak, afiş ve her türlü tasarım için yarışmalar! Ödül ise tasarımcıları bu yarışmaya katılmaya davet eder nitelikte! Ödül Dev Bir Malzeme Paketi! Hepinizi bu dev yarışmalara bekli...