Ooo,ovaj plan ide bolje nego to sam planirala.Neću ga ni trebati zavoditi,on pokuava zavesti mene.Neće moći,ove noći.Biti će ovo zanimljiva večer.
___________________________________Rukom sam pozvala konobara,te ga zamolila da gospodinu Kim Taehyungu prenese poruku od gospodice Calico.Konobar je otisao do Taehyungovog stola,te mu prenio poruku.Morala sam se nasmijati,kada sam vidjela njegovu reakciju.Reakciju na odbijanje.Da,odbila sam ga.Ali sto ja njega vise budem odbijala,to ce on mene vise zeljeti.Dokazali su,dobro ja sam dokazala.Konobar je otisao,a Taehyung me pogledao i nasmijao se.Nesto je rekao,ali nisam ga cula od glasne muzike,te sam ga samo ignorirala.Nakon nekog vremena dosadilo mi je sjediti samoj,ako nisam spomenula cure su se negdje izgubile.Dok sam ja smisljala plan kako ukrasti ogrlicu vrijednu 2 milijarde eura.Odlucila sam se opustiti,te sam se odlucila za plesanje.Otisla sam na podi te pocela plesati u ritmu glazbe.Micala sam kukovima,i nakon par minuta micanja kukovima osjetila sam necije ruke na mom struku.Ko god to bio,imao je odlican parfem.Okrenula sam se te vijedla Taehyunga.Nasmijala sam se,te jos vise pocela micati kukovima.Osjetila sam njegov dah na mojem uhu,te mi je sapnuo nesto.
"Ta haljina je prekratka.Ne zelim da itko gleda ono sto je moje".-rekao je te se kartko nasmijao.Okrenula sam se te ga poljubila.Uzvratio je poljubac,te smo se ljubili jedno minutu.Ponestalo nam je zraka,te sam se ja odvojila,počeo me ljubiti po vratu,te je presao na moje usne.Ljubio ih je,i ugrizao koji put.Dok sam ja uzvraćala poljubce,no odjednom sa zastala.Nasmijala sam se.
"Zar si stvarno mislio da sam ja za jednu noc?".-rekla sam hladno,te se cinično nasmijala,okrenula i otisla.Ostao je zbunjen i vjerovatno u nevjerici,da nije uspjeo u namjeri da me odvede u krevet.Zapamtit ce on mene.Cure su jos uvijek izgubljene,sto znaci da ih nema smisla traziti,a ujutro cemo smisljati plan za kradu nakita.Samo sam produzila po svoju torbicu,i izasla.Pogledala sam u torbicu,da uzmem jednu cigaretu.Ali sam shvatila da nema mog pistolja.Cula sam korake i okrenula se.Tamo je stajao Herman,moj bivsi.Ili bolje receno smokljan od mafije.Drzao je moj pistolj,i vrtio ga oko prsta.
"Vidi,vidi koga mi tu imamo ovdje".-rekao je i nasmijao se,stajala sam s hladnim pogledom na licu
"Najveceg smokljana mafije".-dovrsila sam recenicu,naljutio se,gotovo mu je para isla iz ušiju.
"Ne razgovoraj se tako samnom,moj otac..".-prekinula sam ga
"Šta tvoj otac? Šta mi on može?".-upitala sam ga hladnim tonom
"Može poslati ljude da te ubiju".-rekao je i nasmijao se ponosan na sebe,što se toga sjetio
"Prije cu ja njega ubiti,nego što će on mene.Tvoj otac šalje ljude,a ja ubijam osobno".-rekla sam,a on se ukipio
Počela sam mu se priblizavati,a on je stajao ukipljen u mjestu.Uzela sam svoj pištolj,i prisla mu licu.Lica su nam bila gotovo par centimetara jedno od drugog.Prišla sam mu uhu,i šapnula:
"I uspjet cu u toj namjeri".-tiho sam sapnula,toliko da me cuje
Odmaknula sam se od njegovog uha,i poljubila ga u obraz.Odmaknula sam se,krenula sam prema autu,okrenutih leda svoj pistolj sam uperila u njega,i pogodila ga u nogu.Kada sam stigla do auta,usla sam i pojurila kuci.Vidim da vise nema ni Taehyungovog auta.Jadan on,u depri je.Vozila sam,te za 5 minuta stigla kuci.Zakljucala sam auto,i usla u kucu.
Otisla sam se presvuci,i naspavati se.Sutra krecem sa smisljanjem plana za kradu.Obukla sam se u pidzamu,i legla u krevet.Navila sat u pet,i pokusavala zaspati.No cijelo vrijeme sam razmisljala o Taehyungu.Stvarno dobro se ljubi i zgodan je.Ako mislite da sam zaljubljena,varate se.Jednom sam se zaljubila i nikad vise.Nakon sat vremena mucenja,zaspala sam.🅚︎🅘︎🅜︎ 🅣︎🅐︎🅔︎🅗︎🅨︎🅤︎🅝︎🅖︎ 🅟︎🅞︎🅥︎.
Nemogu vjerovati da me odbila.Dosad ni jedna me nije odbila,previše sam zgodan za to.Ali kad tad ce ona biti moja.Konobar je rekao da se preziva Calico.Gospođica Calico,tako je rekao dok mi je govorio.Zvat ću Joona da mi sazna kako se ta mala zove.Izvadio sam mobitel i okrenuo Jonnov broj.
"E šta trebaš?".-javio se
"Saznaj mi kako se zove ova mala.Prezime joj je Calico".-rekao sam te izašao iz kluba
"Ta mala se zove Killa Calico,šefica Mafije Calico,adresu znaš,ima 25 godina,čini mi se da nije mala.".-rekao je,ja sam se nasmijao
"Joon,jesam li te pitao za mišljenje?".-pitao sam ga i prekinuo
Znači zove se Killa.Ubojito ime,šefica mafije je uz to.A i po njoj se vidi da ju ne dira ništa.Hladnija je od Suge,koji nema problema da ubije.
Ispred kluba,vidio sam kako se ona raspravlja s nekim.To mi je izmamilo osmijeh na lice.U jednom trenutku,nešto je rekao što ju nju naljutilo.Ona mu je nesto odgovorila te se on smrzo.Ona je istrgnula pišolj iz njegovih ruku,i prišla mu licu.Osjetio sam nekakv čudan osjećaj.Kao ljubomora,počeo sam stezati šake.Bila mu je toliko blizu.Nisam mogao izdržati,pričekao sam.I onda ga je poljubila u obraz.Tu sam pukao,požurio sam do auta.Uletio i njega,u sekundi ga upalio,i izjurio sa parkinga kluba.Lupao sam po volanu.
Priznajem,ljubomoran sam.Samo zato što je želim odvući u krevet.Nisam zaljubljen,ne znam ni šta to znači.
Moj moto je jebi,pa odjebi.To je moja zivotna pouka.Ljubav ne postoji.Ljubav je jedna velika laž.
Stigao sam kod kuće,izašao sam i samo uletio u kuću i pozdravio dečke te otišao pod tuš.
_______________________________________Evo novog nastavka!
Nadam se da vam se svidio!
Ako vam se sviđa ostavite
vote i komentar!
Hvala onima koju čitaju moju
priču!
Uživajte i čuvajte se!😘
♡'・ᴗ・'♡