Ⓟ︎Ⓐ︎Ⓡ︎Ⓣ︎ Ⓞ︎Ⓝ︎Ⓔ︎

76 5 4
                                    

"Jebem mu sve!".-vikala je Ash,brojući novce za drogu koju smo prodale
"Tko me jebeš sve?".-upitala je Max,prilazeći Ash,dok je meni smiješak neprimjetno izašao na lice
"Lik nas je smuljo za 150 eura!".-rekla je iznervirano,ustala sam se
"Rekla sam ti Haz da provjeriš dva puta kofer!".-rekla je Ruth,gledajući u Hazel
"Ash,nađi njegovu lokaciju,Hazel voziš,Max i Ruth zamnom".-smireno sam rekla,na ta su samo krenule zamnom
Izašle smo iz sobe za sastanke,te su one krenule po oružje.Ja sam otišla do svoje sobe,po svoj pištolj.(imate sliku kuće gore).Otvorila sam svoj sef i uzela svoj pitolj i masku.

Otvorila sam svoj sef i uzela svoj pitolj i masku

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pitolj sam dobila od Ash za 20 rođendan.Masku sam dobila od Hazel.
Zaključala sam sef i izašla iz sobe.
Max i Ruth čekale su me u dnevnom boravku.Imale su maske preko cijelog lica,cure mi nisu dale da stavljam masku preko cijelog lica,jer sam imala izraženo crno-siveoči,rijetka pojava,kod mene obiteljsko nasljede.
Iz sobe za sastanke izašle su Ash i Hazel.
Pogledala sam Ash,ona je kimnula glavom.
"Njegova trenutna lokacija,prema kameri to si stavila kada si ga dodirnula,prodao je našu drogu.".-rekla je Ash,namjetajući masku.Kimnula sam glavom,izale smo iz kuće,te sjele u auto.

Kimnula sam glavom,izale smo iz kuće,te sjele u auto

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Nagazi!".-viknula je Ruth,te je Hazel nagazila na gas.Sjedila sam naprijed,Hazel je pustila muziku te su cure krenule plesati i pjevati.Gledala sam ih i smijala im se.
Stvarno su ponekad neozbiljne.Za par minuta,nalazili smo se na odredištu.
Stara napuštena kuća izvan grada,u šumarku.Dom za narkomančiće.Izašle smo iz auta,te se uputile prema unutrašnjosti kuće.
Ušle smo,te ga zatekle kako sjedi na prozoru.Izvadila sam pištolj iz hlača i povukla okidač,te je metak napravio rupu točno pokraj njegove glave.Prestrašeno se okrenuo,i ukipio se kada me je ugledao.
Prišla sam mu,te ga zgrabila za stražnju stranu vrata.Napravio je grimasu zbog boli.
"Gdje je 150 eura?".-hladno i smireno sam ga upitala
"Nemam ih.Nisam imao više,dao sam sve što sam imao!".-govorio je kao da će se rasplakati
Nasmijala sam se na to,i prislonila svoj pištolj na njegovo čelo.
"Šta misliš bili vrijedilo da te sad ubijem za 150 eura?".-upitala sam ga hladno,i nagnula glavu
"Molim te,imam informaciju s kojom se možeš obogatiti!".-viknuo je,i skoro me zainteresirao
"Govori".-rekla je Ash
"Ogrlica vrijedna 2 milijarde eura,čuva se 10 metara ispod zemlje.Poznata manekenka Aelin Monroe,nosit će ju na mafijašku Met Galu,bez njenog znanja.".-rekao je drhtajući
Pustila sam ga.
"Prekasno".-rekla sam,te ga upucala u glavu
"Pronađite novac i riješite se tijela".-rekla sam i izašla iz već raspadnute kuće
"Ja se idem provozati".-rekla sam i ušla u auto
Nagazila sam na gas,te izašla iz šume.Krenula sam prema gradu.Vozila sam 180 km na sat.Skrenula sam u zavoj i krenula se glupirati.Driftala sam i okretala auto,te jureći krenula prema gradu.Odlučila sam da svratim na piće kod Nare.Sprakirala sam se na svoje uobičajeno mijesto,iza starog šoping centra.Izašla sam iz auta,te skinula masku,i strpala je u džep.Pištolj sam sakrila ispod jakne,te krenula u kafić.Kafić pod nazivom Vanilla,kafić je u kojem zalaze samo mafijaši.A njega drži moja sestrična Nara,također mafijašica.Ušla sam te sjela za prazan stol,u zabacenom dijelu prostorije,tako da imam pogled na cijeli kafić.
Do mene je došao konobar te sam naručila guaranu.Taman što sam uzela gutljaj,do mene je došla Nara.
"Hej,kozo.Šta radiš ovdje?".-upitala me na ta sam se nasmijala.
"Odlučila svratiti nedostajala si mi".-rekla sam ,a ona se nasmijala
"Ideš u Star večeras?".-upitala me,Star je noćni klub u kojem su većinom mafijaši
"Naravno,oćeš s nama?".-upitala sam je,na ta je ona kimnula glavom
"Kako da to propustim? Tamo će da bude dečko,također iz jedne bande.Zove se Kim Taehyung".-rekla je,ovo me je zainteresiralo
"Mnoge mafijašice,pokušavaju ga zavesti,jer međunarodni ured mafijaša,objavio je kako tko uspije izvući informacije o njegovom ocu i bandi,dobiva 150 mil. eura.".-rekla je unesena u priču.
Dobro će mi doći još
novca,sad kada su ostali u inozemstvu,osim toga to ću ukrasti nakit vrijedan 2 milijarde eura.
"Zanimljivo.Imaš sliku?".-upitala sam je,izvadila je najnoviji iphone,nasmijala sam se na to
"Evo".-rekla je i pokazala mi sliku

-rekla je i pokazala mi sliku

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Nije loš".-priznala sam
"Naravno da nije!".-rekla je Nara
"Ćao,ja moram da idem!".-rekla je i vratila se za šank,mahnula sam joj,te mi je zazvonio mobitel
Uzela sam ga u ruke i vidjela da zove Hazel.
"Molim".-rekla sam ozbiljno,ja sam inače hladna osoba i ozbiljna.Ali znam se smijati.
"Killa,ubila si njihovog".-rekla je,nisam shvatila
"Hazel,o čemu pričaš?".-pitala sam je
"Ubila si člana bande Bangtan.Kod nas su".-rekla je,ja sam se ustala
"Za minutu sam tamo".-rekla sam,i prekinula.Ostavila sam jedan novčić,i trčećim korakom sam izašla iz kafića.Na ta sam dobila začuđene poglede ostalih,jebe mi se.
Došla sam do auta,upalila ga i krenula voziti.Jurila sam po cesti,i došla pred kuću.I vidjela dva auta.Ovdje su.
Izvadila sam pištolj,vrata su bila odškrinuta.Lagano sam i pogurnula i uperila pištolj.Nije nigdje bilo nikoga,kretala sam se prema dnevnom boravku i vidjela Max,Ruth i Ash kako sjede zavezanih ruku na kauču.Fali Hazel.Čula sam šuškanje.Krenula sam prema curama,ali su se pocele otimati,i time mi dale doznjanja da je netko iza mene.I tada sam čula glas.
"Bili  vrijedilo da je ubijem sad?".-taj netko je upitao,naglo sam se okrenula
I vidjela onog Taehyunga,Taehyuna kako beše reče.Uperila sam pištolj u njega.Čula sam zvuk pištolja iza mene,i okrenula se i vidjela ih oko mene još 6.Imali su maske na licu,a Taehyung kao i ja.
"što hoćete?".-upitala sam otresito
"Tebe".-rekao je Taehyung
"Nažalost,nisam na prodaju".-rekla sam
"Ubila si jednog naseg,sto znaci da imam pravo dobiti tebe".-rekao je,na ta sam se ja cinično nasmijala
"Predat ću se ako znaš moje ime".-rekla sam,šutio je tako sam i mislila
"Sada molit cu da izadete".-rekla sam,te uperila pištolj u njega
"Vidjet ćemo se mi opet".-rekao je te su nestali s dimnom bombom
"Šta je ovo bilo?".-upitala je Max
"Killa je sredila Bangtan igrom riječi".-rekla je Ash,i cure su se odvezale
"Nek se jebu".-rekla sam,te uzela cigaretu od Hazel,te izašla na balkon
Inače ne pušim,ali ovi su me iznervirali.Kada sam ispušila,ušla sam unutra.Vidjela sam cure da se spremaju.
"Gdje se ide?".-upitala sam i uzela jabuku
"U klub,spremaj se".-rekla je Ruth
"Ne trebas dvaput reci".-rekla sam,na sto su se nasmijale,bacila sam jabuku.
Uspela sam se uz stepenice,te usla u svoju sobu.Otišla sam do ormara i spremila se.

Nabacila sam malo parfema,uzela torbicu i izasla van iz sobe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nabacila sam malo parfema,uzela torbicu i izasla van iz sobe.Cure su bile spremne,te smo mogle krenuti.Hazel je nagazila na gas,te smo za 5 minuta bili kod kluba,ne treba da spominjem da se Hazel deset minuta glupirala po cesti.That"s my sister.
Ispred Stara,bili su parkirani auti skupi kao suho zlato.Izašle smo,te krenule prema klubu.Neki su se već gutali,a neki prijetili pištoljem.Kada smo ušle,čula se glasna muzika.Kurve su plesals muškima u krilu.Tipičan mafijaški klub.Otišle smo u separe.
Naručile smo svaka tekilu.Prošla sam pogledom po klubu,i ugledala njega.
Neka drolja mu je plesala u krilu.
Konobar nam je donio pića,taman kad sam krenula platiti,konobar me zaustavio.
"Oprostite gospođice Calico,ali gospodin Kim već je platio vašu narudžbu.I zamolio me da vam dam ovo".-rekao je konobar,te mi pružio poruku i produžio do šanka.

"Dođite na piće,bit će zabavno.A i ne grizemo.xx Taehyung"

Ooo,ovaj plan ide bolje nego što sam planirala.Neću ga ni trebati zavoditi,on pokušava zavesti mene.Neće moći,ove noći.Biti će ovo zanimljiva večer.

______________________________________
Evo i prvog nastavka nove priče!
Nadam se da vam se sviđa priča i nastavak!
Ako vam se sviđa ostavite vote i komentar!
Uživajte i čuvajte se!💜

𝖄𝖔𝖚𝖗 𝖂𝖔𝖗𝖘𝖙 𝕹𝖎𝖌𝖍𝖙𝖒𝖆𝖗𝖊☠︎ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora