(Dit hoofdstuk is geedit)
Samen met James en Lily liep ik die avond terug.
Sirius kwam later pas weer terug en hij grinnikte zacht toen hij zag hoe ik stuntelde met rechtop blijven staan.
Oké misschien had ik net iets te veel op.
Vrolijk liep ik door de gangen terwijl James grinnikte en ik zuchtte. "Weet je James, ga maar alvast, ik ga nog even een rondje lopen buiten." Zei ik waarop hij grinnikte en knikte. "Je doet maar Tay." Zei hij waarna hij en Lily weer wegliepen. "Ik ga nog even gedag tegen mijn date zeggen." Mompelde Sirius waarna James zuchtte en ook doei tegen hem zei.
Sirius pakte mijn hand vast en trok me mee naar buiten waarna ik een zachte gil uitliet en begon te lachen. Hij moest ook lachen en ik keek hem kort aan.
Hij stapte iets dichterbij en ik keek hem vragend aan. Er verscheen een lichte blos op mijn wangen die ik probeerde te verbergen zonder succes.
Onze gezichten waren centimeters verwijderd van elkaar en hij keek me met een kleine grijns aan. "Word je nerveus van me Tay?" Vroeg hij waarop ik hem vragend aankeek en snel mijn hoofd schudde. "Zeker?" Vroeg hij terwijl hij nog iet dichterbij stapte.
Nu stond hij zodanig dichtbij dat we ieder moment konden kussen.
Oh jeetje James zou zo boos zijn als we zouden kussen.
"Taylor, ik vind je echt leuk." Fluisterde hij zacht waarna ik glimlachte. "Ik vind jou ook leuk." Zei ik zacht waarna hij kort naar mijn lippen keek en zijn blik snel weer terug richting mijn ogen vloog.
Ik kuste hem en hij keek versteend te staan van verbazing. Toen hij zich realiseerde wat er gebeurde ging hij erin mee en voelde ik de vlinders rondfladderen in mijn buik.
We braken weg en hij keek richting mij voor enkele reactie.
"Als we dit echt gaan doen dan moeten we het wel vertellen aan James." Zei hij terwijl ik zuchtte en knikte. "Niet nu. Hij moet denk ik eerst wat meer wennen aan het feit dat we überhaupt vrienden zijn." Zei ik waarop hij knikte.
"Kom. We gaan naar binnen." Zei hij waarop ik knik en hij mijn hand weer vastpakte waarna hij me door de hallen meetrok.
"Zijn we dan echt een stelletje of zijn we geen twee idiote mensen die elkaar een keer hebben gekust?" Vroeg ik terwijl hij mij aankeek. "Wat jij maar wilt Tay. Als jij blij bent ben ik dat." Zei hij waarop ik glimlachte en hem een knuffel gaf.
~
Die nacht had ik zo lekker geslapen dat ik bijna verbaasd was van hoe snel ik in slaap viel.
Mijn dromen waren gevuld met verschillende beelden van Sirius en ik kon wel zeggen dat ik teleurgesteld was toen ik realiseerde dat het allemaal een droom was.
Ik stapte onder de douche en was na een kwartier klaar waarna ik me aankleedde. Ik liep de trap af en beneden zag ik Sirius en James op de bank zitten waarna ik ertussenin ging zitten. "Wat zie je er toch weer knap uit Taylor." Zei James grappend terwijl ik grijnsde en in Lily veranderde waarna hij zuchtte en Sirius begon te lachen.
Ik veranderde terug en Sirius keek me vragend aan. "Heb je lekker geslapen?" Vroeg hij waarop ik zacht knikte en hij glimlachte.
JE LEEST
The Marauders and my love
FanfictionDIT BOEK WORD GEEDIT Naam: Taylor Serena Julia Potter Familie: Euphemia (moeder), fleamont (vader), james (tweelingbroer). Rede van overplaatsing: heeft 4 klaslokalen in een keer opgeblazen. Ik problemen? Nee. Ik had gewoon een mislukt experiment...