4-Dükkan'da tekrar karşılaşmak

243 32 26
                                    

Luhan ile dükkana gitmiştik ama bu sefer Sehun da gelmişti, içeri girdiğimizde daha sakindi ama çalışanlar için diyemezdim. Taehyungu kolundan tuttu Sehun. "Neler oluyor Tae?" Diye sordu.

"Bay Wu denetime geliyor."

Wu Yifan, asıl patronumuz. Sert biri değildi ama prensipleri olan biriydi. Bizden dört yaş büyüktü ve 1.90 boyundaydı.

Kapı çanı çalınca kapıya doğru baktım, bay Wu ve bay Park???

"Kahveler benden dostum, ne içersin?" Diye sordu bay Wu, bay Park'a. "Sütlü latte alacağım ben ya sen?" Diye sordu. "Dostum normalde tatlı şeyleri sevmezsin" dedi bay Wu. O sırada bay Park ile göz göze geldik, bay Park gülümseyip bay Wu'ya döndü.

"Demek ki, artık tatlı şeyleri de seviyorum."

"Merhaba, bay Park."

Sehun... Bay Wu bize döndü. "Siz tanışıyor musunuz?" Diye sordu.

"Baekhyun, Sehun ve Luhan öğrencilerim."

"Eh... ben lattenizi hazırlayayım" dedim. "Şeftali aromalı olsun, lütfen" dedi birden. Vücudum onun yanında kontrolü kaybediyordu. "Nasıl isterseniz efendim" dedim. Bay Park, oturdu bay Wu ise denetime başladı. Herkes bay Wu'nun peşinde gezerken benim gözlerim ondaydı.

Park Chanyeol...

Sinirle kalkınca ürktüm, biriyle telefonda konuşuyordu.

"O zaman ayrılalım ha? Zaten bir anlaşma sağlandı geri dönüşü yok, benim numaramı da sil sen de ben de kurtuluruz."

"..."

"Anlamana sevindim, ailene söylersen söyle bir daha beni seçilmiş kişi yapmasınlar, ne o şirketi ne de evlenmeyi istiyorum."

"..."

"Tamam, her neyse."

Telefonu kapattı, ben de siparişi alıp ona doğru yaklaştım, gözleri kapalı elleri başındaydı.

"Şey... efendim?"

"Ne var?!" Diye sordu gözlerini açıp, sonra pişman duruyordu. "Özür dilerim Baekhyun, sana bağırmak istemedim biraz stresliyim de kusura bakma."

Gülümsedim. "Önemli değil efendim, ama siz iyi misiniz?" Diye sordum. Aniden kalkıp bana yaklaştı, ben durunca o da durdu ve bana sarıldı.

"Hiç değişmemişsin..."

Aklıma mükemmel şeyler geldi durun durun ve sadece bekleyinLQAKSJJSKSKSKSKS💌

New Teacher // ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin