Yayınlanma Tarihi:
31.08.2020***
°Marinette°
Derse geç kalmamak için doğru düzgün kahvaltı yapmamıştım. Yine geç kalkmıştım. Okula geldiğimde hemen sırama geçtim. Öğretmen daha gelmemişti.
Alya ile konuşmaya başladık.
"Bugün geç kalmadın"
"Aslında az kalsın kalıyordum"
"Her zamanki Marinette"
Diyince birlikte güldük. Adrien ve Nino önümüzde oturuyorlardı ama Adrien çok düşünceli duruyordu. Nino onla konuşmayı deniyordu ana Adrien konuşmuyordu.
"Alya, Adrien iyi mi?"
"Huh?"
"Baksana, çok düşünceli duruyor"
"Haklısın, Nino'ya soruyum"
Nino'nun sırtına dokundu. Nino arkasına baktı.
"Nino, Adrien iyi mi?"
"Bilmiyorum Alya, sabahtan beri hiçbir şey söylemedi"
Endişelenmiştim. Adrien benim için çok önemliydi. Alya ve Nino benim endişemi farketmişlerdi, onlar da endişeliydi; özellikle Nino. Nino ve Adrien çok yakın arkadaşlardı. Adrien'a nolduğunu öğrenmeliydik ama şuan olmazdı.
Öğretmen sınıfa girdi ve uzun ve sıkıcı bir gün yine başlamıştı.
[time skip]
Okul bittiğinde Alya, Nino ve ben Adrien'a nolduğunu öğrenmek için onla buluşmaya karar verdik. Babasından izin alabilirdi umarım Adrien.
***
°Adrien°
Sabah olanlardan dolayı dersi doğru düzgün dinleyememiştim. Arkadaşlarımla tek bir kelime bile konuşmamıştım. Beni okuldan sonra buluşmaya çağırdılar ama gitmek istemiyordum.
Babam Hawkmoth olabilir miydi?!
Bütün gün bunu düşündüm. Kendimi iyi hissetmiyordum. Mayura da Nathalie miydi? Bütün taşlar oturuyordu. İnanmak istemiyordum. Kafayı yemek üzereydim. Bunu Leydim ile konuşmalıydım. Akuma çıkmalıydı.
Eve geldiğimde direkt odama çıktım. Yastığıma sarıldım. Ağlamamak için zor duruyordum. Plagg beni avutmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Babam Hawkmoth nası olabilirdi..
Telefonum çaldı. Nino arıyordu.
"Dostum, gelmiyor musun?"
"Ben.. geliyorum Nino bekleyin"
Telefonu kapadıktan sonra dönüşmeye karar verdim. Babamdan izne ihtiyacım yoktu.
"Plagg, pençeler"
Buluşma yerine yakın bir yerde geri dönüştüm. Arkadaşlarımın yanına gittim. Beni görünce çok sevindiler. Hep birlikte sarıldık.
Havadan sudan konuştuktan sonra konu yine bana döndü.
"Adrien, nolduğunu söylemeyecek misin?"
Marinette konuşmuştu. Gerçekten çok iyi kızdı. Onla iyi ki arkadaştım.. Aslında bazen ona çok yakın hissediyorum, belki bir arkadaştan fazla ama ben Uğurböceği'ne aşığım.. Ayrıca Marinette benim gibi birini sevmezdi, Uğurböceği gibi.. Duygularımı bastırmam hiçbir işe yaramıyordu. Kimseyr güvenememem çok kötüydü.
Gözlerim dolmuştu.
"Adrien, ben- ben üzgünüm! Seni üzmek istememiştim. Lütfen ağlama. Çok üzgünüm, çok!"
"Ha-hayır, senden dolayı değil.. Ben.. Boşver"
Gözyaşlarımı sildim. Nino omzuma dokundu.
"Bize her zaman anlatabilirsin dostum. Arkandayız"
"Biliyorum ama anlatamam"
Bana endişeli bakıyorlardı. Ayağa kalktım.
"B-benim artık gitmem lazım. Babam merak etmiştir"
Koşarak uzaklaştım. Arkamdan bağırmış olsalar bile gitmiştim.
Hemen dönüşüp odama gittim. Geri dönüştüm.
"Adrien, iyi misin?"
"Plagg, sabah dediklerinden sonra nası iyi olabilirim?!"
"Belki başka bir şeydi.."
"Plagg, babam Hawkmoth"
***
Bu bölüm biraz daha kısa oldu ama umarım diğer bölümü daha uzun yaparım. Okuduğunuz için teşekkür ederim 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒎'𝒍𝒂𝒅𝒚 | 𝒍𝒂𝒅𝒚𝒏𝒐𝒊𝒓 [✓]
Fanfic「finished」♧︎︎︎ ❝Seni seviyorum ama gitmem lazım.. Belki.. başka bir evrende buluşuruz... Değil mi?❞ ↻ ladybug x chat noir // mlb → #86 Mucize [27.11.2020] → #2 Karakedi [07.01.2021] → #1 Miraculous [10.08.2021] → #4 Ladynoir [02.05.2022] → #1 Ladybu...