kiedy piereszy raz cię zobaczą

519 24 22
                                    

Bang chan:
Byłaś w sklepie i nie mogłaś dosięgnąć płatków do mleka które były na samej górze. Chris to zobaczył więc podszedł i podał ci twoje płatki ty podziękowałaś i poszłaś do kasy.

~o ale ona jest ładna~

Woojin:
Jechałaś rano autobusem do pracy. Problem był w tym że, nie widziałaś wolnego miejsca. Przy samym końcu zobaczyłaś chłopaka który siedział sam i zapytała czy możesz usiąść a on sie zgodził.

~mam zaszczyt siedzieć obok takiej ślicznotki~

Minho:
Byłaś w zoologicznym sklepie kupić dobrą karme dla kota. Było ich dość dużo i nie mogłaś się zdecydować jaką wziąć. Podszedł do ciebie chłopak i pomógł ci wybrać karme którą sam daje swojemu kotu.

~o nie dość że ładna to jeszcze lubi koty! ~

Hyunjin:
Wy spotkaliście się w kawiarni gdy wylał na ciebie kawę
-O mój boże przepraszam!! -
-Spokojnie tylko następnym razem uważaj-powiedziałaś trochę zła.
-następnym razem to ja ci to wynagrodze inną kawą-po czym napisał na kartce swój numer i dał ci go a potem szybko wyszedł z kawiarni.

~jezu ale siary sobie narobiłem. Następnym razem będe bardziej uważać~

Changbin:
Wychodziłaś od lekarza że złamaną nogą bo wywaliłaś się po schodach a co najlepsze teraz musiał zejść po innych schodach by wyjść na dwór i wrócić do domu. Gdy próbowałaś schodzi mocno trzymając się barierki odszedł do ciebie chłopak i pomógł ci zejść na sam dół a potem nawet odprowadził cię do domu. Ty mu podziękowałaś a on wrócił do dormu.

~ciekawe co sobie zrobiła że ma złamaną noge~

Seungmin:
Ty go poznałaś przez swoją przyjaciółkę ponieważ to jest jej kuzyn. Odrazu się polubiliście.

~już ją lubię~

Han:
Twój pies znów uciekł gdy wyszłaś z nim na spacer. Szukałaś go aż do wieczora ale na marne wraca łaś już do domu kiedy zobaczyłaś że, jakiś chłopak trzyma twojego psa w rękach odrazu tam pobiegła i dziękowałaś za to że, znalazł twojego psa.

~wow nie wiedziałem że, tem pies ma taką ładną właścicielkę~

Felix:
Byłaś na placu że swoją małą kuzyką gdy zobaczyłaś młodego przystojnego chłopaka bawiące go się z dziećmi gdy zobaczył że, na niego patrzyłaś podszedł do ciebie i zaproponował byście razem się pojawili z dziećmi ty sie zgodziłaś bo bardzo kochałaś dzieci.zakolegowałaś się z nim i wymieniliście się numerami.

~wow zdobyłem jej numer!~

Jeongin:
Byłaś nowa w szkole i niechcący wpadłaś na chłopaka mniej więcej w twoim wieku przeprosiłaś i szybko pobiegłaś w nieznanym ci kierunku.

~nigdy wcześniej jej tu nie widziałem ale przyznam że, jest ładna~

_______________________________________

Hejka mi się ten rozdział zbytnio nie podoba😕 ale to już wy zdecydujecie❤

Miłej nocy/dnia

Reakcje Stray KidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz