kiedy u ciebie nocują

466 18 12
                                    

Bang chan:
Umuwiłaś się z chłopakiem na nocowanie, właśnie przygotowywałaś przekąski na film gdy zadzwonił dzwonek. Wiedziałaś że, to Chris więc szybko podbiegła do drzwi i otworzyłaś je blondynowi. Ten wyszedł i cię przytulił.. Przez resztę wieczoru spędziliście oglądając filmy.

Minho:
Ty o niczym nie wiedziałaś gdy minho wbił że swoimi kotami do ciebie do domu na nocowanie. Byłaś zaskoczona ale też szczęśliwa że, spędzisz czas z przyjacielem.

Changbin:
Chłopak się u ciebie zasiedziałam były już ciemno więc zaproponowałaś by spał u ciebie. Chłopak sie zgodził ale nie miał nic w co mógłby się ubrać więc dałaś mu swoją różową piżame. Bin na początku nie był do tego przekonany ale wkońcu się zgodził.

Hyunjin:
Chłopak miał wolne więc umówiliście się na piżamaparty. Razem z chłopakiem wybudowaliście z koców i poduszek bazę. Wzieliście przekąski i laptopa do środka. Tam minęło wam noc na oglądaniu filmów.

Han:
Tu było odwrotnie to ty spałaś u niego w dormie, przyłączył się do was minho z kotami bo mieliście dużo żaracia to skorzystał z okazji. Nie przeszkadzało wam obecność minho. Fajnie spędziliście czas we trójke.

Felix:
Umuwiłaś się z felixem na noc gier. Oczywiście nie odbyło się bez kłótni kto lepszy. Graliście tak do 4 rano aż wkońcu zasnełaś na jego ramieniu.

Seugmin:
Wy umówiliście się na noc filmową. Fajnie spędzałaś czas z chłopakiem, dużo się śmialiście, żucaliście w siebie popcornem. Gdy już kładliście się już spać zobaczyliśvie jaki jest syf. Seugmin obiecał że, pomoże Ci to posprzątać rano.

Jeongin:
Tu I.N potrzebował najpierw zgody od chana by gdzie kolwiek wyjść a co do piero na noc. Chan pozwolił mu iść do ciebie bo ci ufał. Spakował jeonginka jak na wojnie zawiózł do ciebie, gdy się rozpakowałam zauważył cały plecak z Monte więc mieliście co jeść.

__________________________________

Heh dzisaj taki któtki..
Byłam na tych badaniach i liczyłam że, dzisiaj będą wyniki ale nieeee dopiero będą jutro no trudno muszę czekać i siedzieć zamknięta w pokoju....
Napawde nie chcemy mieć tego wirusa.🙁🙁😔😭

Kocham was uważajcie na siebie❤

Reakcje Stray KidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz