İki zıt krallık... İyilik ve kötülük...
Her şey 2025'de başladı. İki tür ortaya çıktı. Ercus ve Orm... Zıt iki tür... Ezelden beridir düşman olan iki tür...
Ercus'lar çok iyiydi... Güzellerdi... Hepsinin beyaza harika renkte saçları vardı ve doğaldı. Muhteşem gözleri vardı. Vücutları herkesi kıskandırırdı. Asildiler... Sadıktılar... Meleklerin soyundan geldikleri biliniyordu. Beyaz tenleri, vampirler gibiydi. Her insanın kalbini yerinden tekletirdi.
Orm'lar çok kötüydü... Çirkinlerdi... Dişleri sararmış ve kırıktı. Tenleri açık turuncuydu. Saçları kirliydi. Yüzleri şekilsizdi. Neredeyse her insan onlardan korkardılar... Şeytanın soyundan geldikleri biliniyordu. Acımasız ve sert olan Orm'lar her zaman Ercus'lar ile savaş halindeydi.
Bu iki tür insanlardan önce var oldu... Savaşlar, yıkımlar birbirini kovaladı durdu. Sonunda Tanrı, onları yok etti ve yerine insanları koydu. Her ne kadar onları yok ettiğini düşünsede ufacık bir ayrıntı vardı. Orm ve Ercus'lar çoktan dünyayı ele geçirmişti. Yok olsalar bile izleri dünyada bulunuyordu. İnsanların ruhunda yer alıyorlardı....
2025'de tekrardan ortaya çıktılar ve savaşmaya devam ettiler ama sayıları azdı. Bu yüzden insanları seçtiler... Her bir yılda sayısız insan seçiliyordu. Ercus'ların veya Orm'ların yanında savaşmak için... Onlardan biri olabilmek için... Bunu yaparken de insanların ruhlarına baktılar... Hangilerinden kendilerinden parça, çok varsa onları aldılar ve eğitmeye başladılar...
Savaş çok yakında...
...
Herkese merhaba! Bu hikayemin konusu birden aklıma geldi ve ben de yazıp yazmamak arasında çok kaldım ama birden kendimi yazarken buldum...
İnşallah beğenirsiniz... Elimden geldiğince bu hikayemi yazmaya çalışacağım...
Herkese iyi okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEMİZ RUH
FantasyYıl 2109... İyi ve kötü savaşta... Her iki taraf da insanları kullanıyor... Zıt olsalar da ortak tek bir yönleri var... Ruhlar...