(Begüm'ün ağızından)
Konserdeyiz. Şu anda 5SOS geldi ve SHE LOOKS SO PERFECT söylüyorlar.Çok daşlar...Oo Luke mu alırım bi dal sjsjslddks.
@#$@#$@##@$$@#
ONE DIRECTION.Bütün kızların gözü üstümüzde.Tabi VIP olduğumuz için onları daha yakından hatta daha daha yakından görebiliyoruz.Galiba götüm fazla havalarda.Aman boşver kimin umrunda ONE DIRECTION bu götüm istediği gibi kalksın.Ay iyice Bengisu gibi konuşmaya başladım yaaa.Aman neyse.Şimdi 1D ile ilgilenmeliyim ;).Olm Liam çok daş.
Ilm Liım çık dış.
Kapa çeneni.Allam ya.Bizde yalan olmaz goççum.Çocuk daş mı daş.
(Irmağın ağzından)
Heriiii!!!Aşkemm!!!Bebeğimm!!!Baksana lan buraya piç.Oha aklımı okudu.Bu tarafa doğru ellerini uzatıp hayranlara dokunarak geliyo. Tam benim tarafıma geldiğinde ellerimi uzattım ama diğer hayranlara dokunduğu gibi bana elini değdirmedi.Elimi tutup sıktı! Kalpten gitsem ben ok?
(Bengisunun ağzından)
Irmağa noluyo lan böle?Kızın nefesi kesildi bildiğin mk!Aman neyse siktir et onu.Louise bak yaaa.Allam benim tatlı şebeğimm.
Mikrofonla yaptığın fantaziyi benimle yap BooBear!!!
Oha iç ses fesatlaştı.
Neyse.
@/@^@/@^@5@^@
Yaşasın.
Konser bitti.
Şimdi diyosunuz ki bu gerizekalı niye bitti diye seviniyo.Şimdi dinleyin cahiller,biz viaypiğ olduğumuz için onlarla konser sonrası tanışıyoruz.Hatta şimdi kulislerine doğru yürüyoruz.Bunun en güzel yanıda başka bir sürtüğün burada olmaması çünkü bu konsere özel sadece 3 viaypiğ bileti var ve hepsini biz aldık.Louisle tanışçam lööö.Şu an içeri giriyoruz.Gördüğümüz manzarayı şki kelimeyle özetleyebilirim.Beş meteor.Ov may gad yane o kadar tatlılar ki.Göz ucuyla kankilerime bakıyorum ve onlar yüzündeki ifade de görülmeye değer. Abi hayatımda hiç böyle 5 meteoru yan yana görmedim.
(BEGÜM'ÜN AĞZINDAN)
Liaaaaaaaaaam diye dudaklarına yapışmak istiom aşkeeeeeeeeeem.Dünyanın en büyük meteoru.Allahım sana geliyorum şu an galiba. Yok ya gelmiyim. 1D nin dudaklarına yapışmadan oraya gelmem. Kim bu şansı bulabilir.
Bakarsın bu gece yatakta biter sabahta çıplak uyana biliriz.
Oha iç ses yavaş gel. Aman neyse LIAMMMMMMM!!!!!AŞKEEEEEEM!!!!!! BEBEMMĞĞĞĞ!!! Yaaaaa bu kadar tatlı bir insan yokkkkkk. Allahım ben bunları öpmeden yanına getirme.
Bir dakika Bengisu nerede?? Yuhjhh!!!! Ohhaaaa! Lan bu piç ne yapıyor. Louis'le bakışıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Best Friend (1D Fan Fiction)
AlteleBir 1D konserinden sonra hayatlarının değişeceği kimin aklına gelirdi...