AKU 21

11 0 0
                                    

So hye guys ...
Repeat to continues my pages ..
so today i would like to write what i feel ..

Ok jujur aku sekarang 21 .
Memang best bila kau jadi yg termuda didampingi dengan orang orang yang berusia . Sebabnya kan kau dapat ilmu even sikit benda tu indirectly u will get it .

Aku jenis orang yang suka cari quotes untuk motivate diri aku sendiri. Aku bukan orang yang sibuk hal orang lain , tapi aku ni dikira sebagai orang yang boleh dipercayai lah katakan ... hhahaha ..

Actually aku takde idea sangat nak tulis apa tapi kan .. selama mana aku hidup hari ni memang setiap satu aku akan tempuhi ujian even dah habis ujian yang ni , ada lagi datang ujian yang lain .. but trust me if u say that ujian comes to make u feel down , it's just like false statement . Kau patut bangga , dalam banyak banyak orang , hanya kau je dapat rasa ujian tu . Sebab kau tak rasa ujian orang lain macamana. And orang lain pun tak rasa ujian yg macamana kau rasa .. so grateful guys .

Aku nak dikatakan. Bermula nya aku ditakdirkan sebagai anak yatim piatu , yes aku takde ayah ngan mak lagi .. so sebabtu hidup aku actually takde lah bebas mana tapi bebas jugak lah .. dari situ aku belajar untuk tengok dunia ni . Dunia yang penuh Tipu Daya .. HHAHAHA , funny is it ? .
Jap aku sambung

FIXEEE🤘Where stories live. Discover now