Annem'in "Kalk kız akşam oldu " lafıyla güne merhaba diyoruz. Ne zaman rahat bıraktıki kendi kendime uyanayım.
"Anne gene ne var? İzin verde uyayım. Napacaksın beni? Sabahın köru daha be"
"Nehir annecim manyakmısın? Saat Dörde geliyor. Naptıysan gece sabah baban bilgisayarın başından kaldırmış seni.
Töbesteyşn, bilgisayarın başındamı uyumuşum.
"Hadi giyin gel son kez dışarı çıkalım okul açılmadan ""Tamam aslısu geliyorum"
Yarın yeni okulumun ilk günü ve içimde hayla okulumu değistirdiğim için pişmanlık duygusu var.
Belki beni okula çeken birşey vardır.Neyse bu kadar iç karartıcı düşünce yeterli kalk kız banyoya
Tamam iç ses gidiyorum sakin
Adam ol tabi gideceksin
İç ses direk kaybol geldiğin nasıl belliBanyoya geçip sıcak bir duş aldım. Gardırabumun önüne geçip ne giysem diye bakındım .
Ve hep yaptığım gibi siyah tayt , ve Sweat T-shirt aldım .Saçım ıslak olduğu için hiç kurutma işine girmeden direk ördüm. Canım olmazsa olmaz halka küpelerimide takıp içeri annemim yanına gittim.
Annem ise;
Her zamanki gibi kotun üstüne uzun bir tunik giymeyi tercih etmişti. Uzun saçlarını topuz yaptığı için sade ve hoş duruyordu.Uzun saç geni galiba annemden geçmiş bana ikimizde baya seviyoruz.smmzmekzkkez
Annemde benim yaptığım gibi beni süzdü , telefonuna bakınmaya devam etti. Galiba babamla abimi bekliyecektik.
Bende odama geçip telefonuma bakınmaya başladım .
Arkadaş grubumuzdan 112 yeni mesaj vardı . Hiiç susmazlar zaten hiç ilginemeyecektim.
Kapı çaldı, tam kalkarken telefinum çalmaya başladı;Gizli numara arıyor...
kesin okuldan biri fake atıyorudr diye bakmadım ve gelenin kim olduğuna bakmaya gittim. Annem babam sarılmış abim ise kapıda bekliyordu.
Telefonumu alıp ayklabılarımı giydim ve evden ayrıldık .
Arabaya yerleştiğmiz an tekrar zil sesi yükseldiGizli numara arıyor...
Inşallah beğenmişsinizdir .
ig =nehirwlrs