B.2

28 3 1
                                    

Oy vermeyi unutmayın Sizleri seviyoreer ♡♡♡

Telefonum titreşimde olduğu için çok mutluyum .

Annem'in 'O kim niye seni arıyor' sorularını çekemiyecektim.

Ama bu arayan lahama kimdi? Aklımda deli deli sorular wış

Abim bişiler çakmış olucak gibi tip tip bakıyordu msnyakmı ne ayol
Nehir?

iç ses?

sıçtık demi gene

ilk kez mükemmel birşey dedin iç ses. Evet sıçtık.

napcük nehir

bilmiyorum iç ses

o zaman çikida muz muz muz çikida muz muz muz

iç ses siktirip gider misin?

tamam gidiyorum

aferim.

Nehir?

Gene ne var amınakoduğmun iç sesi

Nereye gidiyoruz?

Büyükbabama

Çok sıkıcı orası be internet bile yok

Napalım iç ses mobil verimiz cici olucak

Yolun devamını Ikiye On Kala 'Bakkala Diye Çıkıp sana Gelesim var dinliyerek geçirďim. Iç sesle kavga ederek yolu yarılamıştım zaten.

Büyükbabamlardan kalktığmız yarımı geçiyordu. Ben biraz hamaratlık sergiledim , sonuçta akrabayız iyi bilsinler demi
skkxkskxksx

Eve vardığmızda uykunun kollarında sayılırdım. Üstümü değiştirip, tumblra atarlı giderli yazı atıp yattım sonuçta yarım yeni hayatımın ilk günü.

~

Alarmın iğrenç sesiyle uyandım. Banyoya gidip elimi yüzünü yıkadım, çokta özenmeyecektim.

Okul kıyafetlerimi temin etmediğim içn sivil gidicektim.
Siyah kot üstüne beyaz sweat tshirtümü aldım dolaptan, siyah beremi alıp çantama bir iki defter , kitap ve cüzdanımı atıp evden ayrıldım.

Markete uğrayıp kendime bir su ve çikolata aldım ne olur ne olmaz

skkzkskzkskz

Okul ' un önüne varınca şöyle bir binaya baktım .
Açık gri tonlarında modelleme olarak camların etrafına çerçeve geçilmiş , bakınca içini karartmayan bir devlet okulu görüyorum .
kskxkskxkskxoowox

Bina'nın içinin dışından bir farkı yok cıvıl cıvıl ve rengarenk bir iç dekarasyonu var yani ben beğendim.
İçeri girip adım atar atmaz bir uğultu olduğnun farkuna vardım. Okul ikinci dönem açıldıği için herkes yeniydi. Bütün okul gruplara ayrıldı beşler, altılar , yediler ve sekizler .

Tek tek bütün öğrencilerin adı okundu ve sınıflara çıkmaya başladılar.

Bende sınıfımı öğrenip yukarıya doğru yol almaya başladım. Ve şunu dile getireyim ayaklarım koptu galiba.

Sınıfa ilk giren bendim herhalde etrafa bakındım ve öğretmen masasınin önündeki sıraya oturdum yani ilk sıraya hiç arkada oturmayı çekemezdim .
Arka tarafıma şimdiden arkadaş olmuş iki kız oturmuştu. Benim yan sırama ise iki erkek oturmuştu ne ara arkadaş olmuşlardı bunlar amk.

Herkesin arkasından uzun boylu sakalı olan bir hoca girdi içeri .
Tipinden anladığım kadarı ile ya matematik ya Fen öğretmeniydi. Bunu nasıl biliyorsun derseniz elinde kitap taşayan genelde sayısalcılar oluyor (sonra teşekkür edersiniz smzmsmkz)

Tahmin ettigim gibi Fen Bilimleri öğretmeni çıktı. ilk ders bitti kısacası ve ben hayla neden burda olduğumu sorguluyorum.

Delilo delilo

iç ses gene ne varda geldin

yan sıradaki çocuk bize bakıyor gerizekalı

farkındayım iç ses abaza herhalde

vallah gerizekelasın bu kadar kör olunmaz

saol ic ses bunu sendende duymak sevindirdi

ne demek canım işimiz bu

; Sonumda ilk gün bitti ve ben yatağıma bombaleme atlamaya eve doğru gittim.
Bugün pazartesi olduğu icin kursta yoktu eve gidip horul horul yattım oh bea

Biraz fazlami uzun oldu ne kız

Beğendinizmi?

ig=nehirwlrs

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Siyah HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin