Uyandigimda herkez kahvaltısını etmiş biyerlere dağılmıştı.
Canın beni almasına yarim saat olduğunu görür görmez kendimi banyoya attım direk dusumu alıp giyimdim hafif bir makyajla tamamdır der demez telefonuma gelen mesaj
Assagidayim
Can gelmişti . Pabuclarima ayağıma takıp aşağıya indim ve öne bindim .
Can ; cafeye gidiyoruz dedi bende başımı onaylar şekilde salladım
Yaklaşık yarim saat sonra sık bi kafedeydik .
Açtım ama soyelmedim kahvaltı yapmadığını iki kahve söyledi ve çantadan bir adet kalem 2 tanede kagir çıkardı.
Sözleşme ;
Sanem ; odalar ayrılacak bunu biliyoruz heralde , her hafta bi kişi evin işleriyle uğraşacak tabiki hep ben yapamam ya , bir hafta sen bi hafta ben yemek yapacağız buna da kabul , birbirimizi rahatsız edici davranışlarda bulunmak yok , biri geldiğimde veya arkadaşlarımınız ek olarak ailemizin yanında mutlu evli rolü yapacağız , son olarak annem bir torun isteyecektir tedavi yoluyla bir bebeğimiz olacak bebek 5 yaşına geldiğinde bırakılacak bebeğin velayeti babada kalacak ...........
Her şeye tmm derim ama ne olursa olsun bi bebeğe evet diyemem bu maddeyi kabul etmiyorum .
Can ; pardon sanem anlayamadım maddeyi kabul etmiyorsun öylemi?
Sanem ; biz bi süre sonra bosanagiz can olan o yavrucuga olacak .
Can ; çocuğu sana mi biraktim? Biz büyüturuz
Sanem ; hayır can o bebek 5 yaşına gelice annesiz yapabilecek mi beni ariyacak beni isteyecek ama bu şartlar altında kabul edemem .
Can ; sanem
Sanem ; maddeyi sildin sildin yoksa ben bu evliliği kabul etmiyorum
Cam ; peki o zaman annett bebk yokmu diyince ne diycen ?
Sanem ; bebeğimiz olmuyo deriz olmaz mķ ne gerek var böyle şeylere yaa
Can ; peki sanem hanım yine ikna ettiniz beni
Sanem ; bir şey daha var , evd3 yılışmak filan yok ona göre
Can ; okey o zaman imzala artık dedi .
Maddenin silindigine emin olup imzayı bastım:*(
Can ; hayırlı olsun
Sanem ,; aynn hayırlı olsun ?¿Arkadaşlar yorumlar ve votrler çok düştü lütfen bi el atalım ;)
Keyiiiiflı OKUMALAR;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü usulü Aşk ☕
Literatura FemininaBoyle bi aşk görünmemiş Dünayda Ne Geçmişte Nede Bundan Sonrada