Probudilo mě až zastavení auta, protřela jsem si oči a podívala se z okénka našeho auta a uviděla krásnou bílou vilku.
" tak holky pojďte se podívat dovnitř" řekla mamka a tak jsme vylezly z auta protáhly se (protože jsme jeli asi 5 hodin) a vešli jsme do nového domku."Tady je to ale krásný pojď Emmo půjdeme se podívat nahoru" máma s tátou nás vzali do prvního patra a ukázali nám kde co je až do večera jsem byla ve svém pokoji a dávala jsem si věci na místa tak aby to vypadalo hezky.
Když nás mamka zavolala k večeři tak jsem bleskovou rychlostí vyrazila dolů po schodech a ke stolu. Najedli jsme se v tichosti a potom jsme se ségrou poklidili stůl do myčky a zase jsem šla nahoru zavolat mé nejlepší kamarádce z Londýna. (Moje nejlepší kamarádka se jmenovala Cassandra)
"Ahoj Caroline jak se máš a jak proběhla cesta?"
"Jo docela dobře ale cesta byla hrozná jeli jsme asi 5 hodin no hrůza. A jak se máš ty?"
"Jo jde to ale bez tebe je tu hrozná nuda"
Budete sem do Francie někdy přijet na návštěvu bydlíme jenom 35 minut od moře"
Jo to určitě to by bylo super jo hele promiň už budu muset končit něco se děje dole tak papá"
"Pa Cass mám tě ráda"Ukončila jsem hovor a lehla si do postele tak moc se mi po Cass stýská nevím co tu bez ní budu děla byly jsme jako dvojčata ve všem jsme si radily a teď jsem od ní 600 kilometrů daleko...
Ťuk ťuk "můžu dovnitř" ozve se mámin hlas zvednu se z postele a otevřu dveře a obejmu mámu " moc se mi tu líbý ale stýská se mi po Londýně a po kamarádkách"
"Já vím zlaťíčko ale určitě si tu najdeš taky nějaký nový kamarády, a už běž spát je půl jedenáctý ať jsi vyspalá na zítřejší první den ve škole"
"Mami mě se nechce do školy"
"Musíš tam jít to nějak přežiješ"
"Tak jo dobrou"
Dobrou zlatíčko"Máma odešla a já se šla převlíknout do pyžamu zalezla do postele a přemýšlela o tom co asi tak dělá Cass jak bude vypadat nová škola jaký tam budou spolužáci atakdále až se mi z toho začaly zavírat oči a já se ubrala do říše spánku.
Náš dům
Obývací pokoj
Kuchyně
Můj pokoj
Emmi pokoj
Pokoj rodičů
Bazén
Zahrada a zahradní domek
Ahoj lidi tak první kapitola je na světě no dalo mi to zabrat ale doufám že se vám líbyla s láskou vaše emma
ČTEŠ
Můj nový domov
RandomJmenuji se Caroline Buxhemová je mi 15 let a mám mldší sestru Emmu a té je 13 let pocházíme z celkem bohaté rodiny a dříve jsme bydlely v Londýně ale museli jsme se přesťehovat a to do Nantesu protože táta tam dostal novou práci. Moje máma se jmenuj...