"Yeni arkadaşımız, Lalisa."

2.3K 121 31
                                    

-♡-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-♡-

Jungkook, gözleriyle buluşan güneş ışığıyla uyandığında yatağında olmadığını hemen anlamıştı.

Gece yarısı resmini tamamlamak için çıktığı tepede uyuyakalmıştı. Soğuktan heryeri tutulduğu için zor zar kalkmış ve esnemişti.

Bir an için kolundaki saatine baktığında okula geç kaldığını fark etmiş ve yanlışlıkla küfür etmişti:

"Siktir."

Küfür ettiğinin farkına varınca eliyle ağzına birkaç defa vurmuş ve çantasını sırtına aldıktan sonra bir eline tuvalini diğer eline şövalesini alıp koşarak eve gitmişti.

Eve geldiğinde annesi kapıda Jungkook'u bekliyordu. Jungkook'un geldiğini gördüğünde elini saatine uzatmıştı:

"Kardeşlerin geç kaldı, sen geç kaldın ve bende geç kaldım. Ailecek bir yerlere geç kalıyoruz, küçük bey."

Annesinin karşısında kedi yavrusuna dönüşen Jungkook, hemen onun yanına gitmiş ve "Özür dilerim." diyerek yanağından öpüp odasına koşmuştu.

Odasına girdiğinde çantasının içindeki boyaları çıkartıp yerine kitaplarını koydu ve çabucak üstünü değiştirip bir sonraki otobüse yetişmek için evden çıktı.

Okula girip sınıfına ulaştığında duvara yaslanmış uyuyan ikiliyi görüp gülümsemişti. Yanlarına gidip çömeldi ve ilk önce Jisoo'nun sonra da Yongsun'un omzundan dürttü.

İkisi aynı anda birden gözlerini açtığında Jungkook korkup poposunun üstüne düşmüştü.

"Tavşan gelmiş." demişti Jisoo uykulu sesiyle.

Jungkook "Neden buradasınız?" diye sorduğunda Yongsun göz devirip "Kıçımın hocası! Kim vermiş bunun diplomasını? Oto tamirci mi? Ne bu sinir anasını satayım? Karınla sorunun varsa neden hıncını bizden çıkartıyorsun?" diyerek yükselmişti.

Jisoo, Yongsun'u tekrar duvara yaslayarak başını omzuna koyduğunda Jungkook'u da yanına çağırmıştı:

"Gel tavşan, gel. İki ders yok yazılmak bizim için pek bir şey ifade etmiyor. Sen geleceğin en ünlü ve yetenekli ressamı, bizde şarkıcısı olacağız. Yani umarım."

Jungkook, Jisoo'nun yanına oturup çantasını kucağına koyduğunda ikisinin mükemmel bir kardeş olduğunu düşündü.

Fuck You - LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin