(FİNAL)
Chaeyoung, Lalisa'yı uyandırmak için odaya girmişti. Bugün onun doğum günüydü. Neden hâlâ uyuyordu?
Yatağa oturup Lalisa'nın omzuna dokundu. "Lisa, uyan artık. Öğlen oldu."
Lalisa, yavaş yavaş kendine gelirken "Jennie nerede?" diye sordu.
"Kafeye gitti. Önceden birkaç şeyi kontrol etmesini istedim."
Yatakta doğrulduğunda "Aslında hiç gerek yok kafede kutlamaya zaten dört kişiyiz." demişti.
Chaeyoung "Dört kişi değiliz Lisa. Jungkook, Jisoo, Yongsun ve Jackson'da gelicek. Wheein unni ve Taehyung oppa'da olucak. Küçük bir yer zaten, güzelce eğlenicez sadece." dediğinde Lalisa "Diğerleri gelirler mi sence?" demişti.
Chaeyoung, Lalisa'yı iki kolundan tutmuştu. "Lalisa Manoban. Diğerleri dediğin kişiler sana ilk günde kucak açan, iltifat eden insanlar. Hatta sevgilin-"
"Sahte sevgili, Chaeyoung. Sahte."
"Tanrı şahidim olsun seni bir kaşık suda boğucam şimdi! O zaman dün neydi? Joy'un suratına baka baka "Sevgilim ve ben" dedin. Neden dedin? Sadece "ben" diyebilirdin. Neden "sevgilim ve ben" dedin?"
"Çünkü Jungkook'a bir söz vermiştim."
"O söz sadece bir hafta içindi Lisa ve o bir hafta geçeli çok oluyor. Yani-"
Chaeyoung'un sözünü kapıda onları dinleyen Bambam tamamlamıştı. "Yani sen kabul etmesen de onu seviyorsun!"
♡
O sırada Jungkook, akşam olucak buluşma için dolabını birbirine katmıştı ama giyicek doğru düzgün bir şey bulamamıştı.
En son çare odasının kapısından başını çıkartarak salonda kimin olduğunu kontrol etti. Koltukta oturan adamı gördüğünde gülümsedi ve en tatlı haline bürünerek "Baba!" diye seslendi.
Kafasını çevirdiğinde Jungkook "Gelir misin?" demişti. Bay Kim, televizyonu kapatıp Jungkook'un odasına girdiğinde yatağın üstünde duran kıyafet yığınıyla şoka dönmüştü.
Jungkook, "Giyicek hiçbir şeyim yok." dediğinde daha da şok olan adam kendini toparlamış ve "Bunu senelerce duyuyordum ama senden duyucağım hiç aklıma gelmezdi." demişti.
Jungkook, babasını duymazlıktan gelerek "Akşam önemli bir doğum gününe gidicem." demişti.
"Önemli olan sade ve şık olmak. Dolabında sadece tişört ve gömlek olan birisinin tabi ki de giyicek bir şeyi olmaz. Bekle beni." demişti Bay Kim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck You - Liskook
Fanfic"Ah, o zaman beni mi düşünüyordun? Bense sadece sana özel dünyanın en güzel şiirini yazıyordum. Kısaca söyleyeyim: Siktir git." Jeon Jungkook × Lalisa Manoban