Lalisa, o gün okuldan eve yüzünde garip bir gülümseme ile gelmişti. Hayatı boyunca bu kadar güldüğünü hatırlamıyordu.
Seul'den Busan'a geldiğinde çok korkuyordu. Telefuzuyla, ırkıyla, görünüşüyle... Her şeyi ile korkuyordu.
Üstünü değiştirip balkona çıkmıştı. Bütün gün Yongsun'un öğretmenler hakkındaki ilginç yorumlarını, Jisoo'nun Jungkook'a annelik yapmasını, Jungkook'un da herkesin sırtına atmasını izleyip kahkahalar atmıştı.
Balkonda dışarıyı seyrederken kapısı sertçe tıklanmaya başladı. Çatı katında olduğu için ve burası eskiden bir depo olduğu için küçük evinin bir zili yoktu.
Kapıya ulaşıp minik delikten kapının ardına baktıktan sonra büyük bir şaşkınlıkla kapıyı ardına kadar açmıştı:
"Ne işiniz var burada?"
Bambam "No osonoz vor borodo?" diye Lalisa'yı tekrarlayıp içeri girmişti bir elinde büyük, bir elinde küçük bir bavulla.
Bambam'den sonra eve Jennie ve Chaeyoung'da girdiğinde "Tanrım! Yoksa?" demişti Lalisa.
Chaeyoung gülerek Jennie'ye döndüğünde "Mesaj atmamış mıydın?" diye sordu.
Jennie, olumsuz anlamda başını sallayınca Chaeyoung "Yine de geç anladı." demişti.
Bambam, salona geri döndüğünde Jennie ve Chaeyoung'a dönüp "Siz Lisa'nın odasında uyursunuz bende şu kanepede uyurum. Ama ilk önce markete gitmemiz lazım." demişti.
Üçlünün arasında geçen dialogları sadece izlediğini fark ettiğinde "Gerçekten Seul'den Busan'a burada kalmak için mi geldiniz?" demiş ve açık olan kapıyı kapatmıştı.
Jennie, Lalisa'ya yaklaşıp "Busan'ı küçümseme. Burası yakışıklılarla dolu." diye fısıldamıştı.
Chaeyoung, kanepeye otururken "Hem artık aynı sınıftayız. Müdür Lee, senin sınıfının diğer sınıflara göre az olduğunu söylediğinde yalvarmak zorunda bile kalmadık." demişti.
Lalisa, duyduklarıyla şoka giriyordu. Tayland'dan Seul'e geldiği arkadaşı ve Seul'de onlara zorbalık yapmayan tek arkadaşları onun için Busan'a gelmişti.
"Hayır, Lalisa. Ağlama, ağlayınca çok çirkin oluyorsun." diyip Lalisa'ya bir yastık fırlatmıştı Bambam.
-♡-
Marketten eve döndüklerinde Lalisa ve Bambam yemek yapmak için mutfağa, Jennie ve Chaeyoung eşlarını yerleştirmek için yatak odasına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck You - Liskook
Fanfiction"Ah, o zaman beni mi düşünüyordun? Bense sadece sana özel dünyanın en güzel şiirini yazıyordum. Kısaca söyleyeyim: Siktir git." Jeon Jungkook × Lalisa Manoban