Fuck you !

214 9 4
                                    

CHARMENE'S POV.

Ik ging naast haar zitten, ze keek me aan en toen weer naar de grond..
'Wat is er ?' Vroeg ik voorzichtig. 'Ik wilde niet over Mark praten' zei ze snel zodat ik het niet hoorde.. 'En nu langzaam?' Zei ik. 'Ik wil gewoon niet meer over hem praten oke?' Zei ze boos.. 'Euh oke, sorry dat ik even met je wou praten..' Zei ik toen ik opstond en weg wou lopen .. 'Nee Charmene wacht !!' Hoorde ik Anouk zeggen en draaide me om! Ze maakt een gebaar dat ik weer moest gaan zitten.. 'Wat is er nou gebeurd met Mark eigenlijk?' Vroeg ze zachtjes.. 'Hij zit vast voor 2 jaar en krijgt een strafblad, ook mag hij niet meer bij ons in de buurt komen !' Vertelde ik haar. 'Ons?' Vroeg ze verward.. 'Ja ! Ons, jij, Kian, Jc, Ricky, Trevor, Sam en ik' zei ik! 'Oh oke' zei ze zonder gevoel.. We genoten van ons uitzicht totdat ik werd gebeld..
C: met Charmene?
K: Hai lieverd..
C: ohh Haii sunshine, wat is er?
K: Connor geeft een feestje, heb je zin?
C: Ja is goed !! We komen nu naar huis !
K: Totzo lieverd !
Ik hing op en keek Anouk aan. 'Zin in een feestje?' Vroeg ik haar lachend! Ze knikte en we deden een wedstrijdje rennen naar huis.. Ik had gewonnen haha!

ANOUK'S POV.

Ik had gedoucht, aangekleed en makeup opgedaan.. Ik was me haar aan het stijlen tot dat Charmene binnen kwam, ze keek me aan en zei 'je ziet er weer mooi uit!!' Ik had een donker rode broek aan met een wit tshirt en een spijkerjasje.. Charmene had een witte broek met een gat op haar knie, daarop had ze een gestreepte croptop met daarover haar leren jasje ! 'Ohh sorry stoor ik?' Hoorde ik oppeens iemand zeggen.. Ik zag dat het Sam was en zei 'nee hoor Charmene wou net gaan!' Ze begon te lachen en verliet mijn kamer ! Ik ruimde me stijltang op en ging naast Sam zitten die ondertussen op mijn bed was gaan zitten .. Hij pakte me hand en zei 'Ik hou van je prinses'. Ik bloosde en zei dat ik ook van hem hield! Ik gaf hem een kus op zijn mond en ging nog een laatste check ik de spiegel doen..

KIAN'S POV.

Charmene kwam de trap aflopen met haar telefoon in haar hand.. Ik floot naar haar en ze keek op de begonnen te lachen en liep op me af. Ze hield met om mijn nek vast met haar armen en zoende me ! Ik stopte me handen in haar kontzakken en kneep er zachtjes in ! Ze begon te glimlachen en liep de deur uit en shotgunde de stoel voorin. Sam en Anouk kwamen de trap af en liepen ook naar de auto.. Ik deed de deur achter me dicht en stapte achter het stuur. Ricky , Jc & Trevor waren er al heen met de andere auto!
We kwamen aan op het feestje en het feestje was al in volle gang! Charmene liep met Anouk naar Jenn en Rebecca.. En Sam en ik gingen naar de drank..

CHARMENE'S POV.

Ik had het wel gezien bij Jenn en Rebecca en zei dat ik Kian ging zoeken .. Ik keek rond en zag tussen alle mensen Kian dansen met ...

Sorry niet zo lang stuuk maar ben druk met school enzo dus volgende keer doe ik weer een langer stuk ! Alsnog bedankt voor het lezen, love you all !

De verhuizing.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu