Elifin odasını maviye boyayıp eşyaları yerleştirdik.Seko pizza sipariş etmişti hep beraber yerken Tahanın Elife olan bakışlarını fark etmiş bişeyler sezmiştim.Ama bunu dile getirmedim.Sekoyla Tahayı uğurlayıp odama geçtim.Yarın iş görüşmesine gidicektim erken kalkmalıydım.
-Ben gazetedeki ilan için gelmiştim.
-Bir dakika... buyrun geçebilirsiniz.
Selçuk Beyin odasına girdim.Kendimle ilgili bilgileri sunup verdiği formları doldurdum."Biz sizi ararız Dünya Hanım" dedi ve odasından çıkıp bir kaç randevuya daha gittim.Ama lanet olsun ki hepsi biz sizi ararız diyip geçiştiriyorlardı.
Sahilin kokusunu içime çekip bir yandan da sıcacık çayımı yudumluyordum.Gözümün önüne gelen simitle kendime gelip simiti uzatan kişiye baktım.
-Çayla güzel oluyor.
-Teşekkür ederim
-Yanınıza oturabilir miyim ?
-Ahhahah tabi ki buyrun
-Ben Sıraç denizin maviliği sanki bütün dertleri unutturuyor.
-Bende Dünya deniz unutturmuyor sadece mavinin büyüsüne kapılıp hayatı kısa süreliğine durduruyorsun.
-Dünya bu deniz insanı iyi hissettirdiği gibi insanı yokta edebiliyor.
-İnsanlarda öyle değil mi? Dışardan beyaza bulanırken içleri siyahın tonlarında değil mi?
-Mavi ile siyah aynı değildir.
-Siyah leke yakanı bırakmazken mavi seni sonsuzluğa götürür Sıraç
-Haklısın galiba
-Simit için teşekkür ederim ben artık gitsem iyi olucak iyi geceler
-İstersen seni evine bırakabilirim arabam şurda
-Yok sağol ben giderim.
Diyerek yanından ayrıldım.Saat bire geliyordu.Cadde de taksi beklerken yanımda oldukça güzel ve bi o kadar masum duran kızın önüde son model bir araba durdu.
Kız "Geceliğine ne kadar vericeksin" diyo sordu.Arabanın içindeki 30 35 yaşlarındaki adama "800 yeterli mi?" Dedi ve kız kapıyı açıp yanına oturdu.
Yarım saattir taksi bekliyordum fakat hala gelmemişti.Sekoyu arayıp beni almasını rica ettim beni kırmayıp eve bıraktı.Ertesi gün yine iş aramaya çıktım.Sonraki gün de.Ondan sonraki günde.Ama hala bulamamış ve faturalar gelmeye başlamış elde avuçta bir şey kalmamıştı.
Elifle final sınavlarına hazırlanmak için notları alıp çalıştık.Sınavlar oldukça iyi geçmişti.Elif Taha cafeye giderlerken yanlarından ayrılıp bir bara gittim.Bardaki patronla görüşüp bu gece işe başlayabileceğimi söyledi.
Mezarlığa gidip babannemin güllerini suladım.Onunla konuşup dua ettikten sonra eve gidip duş alıp Elife mesaj attım.
"İş başvurusunda kabul edildim.Bu gece barda garson olarak işe başlıyorum yarın görüşürüz meleğim"
Bara gelip üstümü değiştirdim ve masaları gezmeye başladım harçlıklarıda iyi veriyorlardı.İlk iş günümdü ve ben bi o kadar korkuyor ve canım yanıyordu.Ama çalışmak zorundaydım.
İşten çıkıp eve geldim Elifle Tahayı içerde sarmaş dolaş görünce şaşırmış ama ses yapmadan odama gidip duş alıp yattım.Elifin sesiyle sağ sola dönüp yataktan kalktım ve Elifin hazırladığı sofraya oturdum.Yemek yerken Elif birden konuşmaya başladı.
-Dün Tahayla cafeye gittiğinizde cafe boştu kalpli uçan balonlarun üstünde bir sürü notlar yazıyordu.Güzel bir yemek yiyip bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim.Dünya çok güzeldi ya çok şaşırdım tamam benle ilgileniyodu ama böyle birşey beklemiyordum.
Elifin mutluluğuna ortak olup tebrik ettim.
-İknci günden işe geç kalmak olmaz ben hazırlanıp çıkayım.
Diyerek odama yöneldim.İş yerine gidip gene masaları gezip sabahı getirmiştim.Üstümü değiştirirken telefonumu açtım.Sekodan beş tane mesaj vardı.
"Dünya yarın buluşabilirmiyiz?"
"Dünya telefonun niye kapalı"
"Off sabah işten çıkarken haber ver"
"Neyse bunun hesabını yarın sorarım"
"Günaydın nerdeysen adresini ver seni almaya geliyorum güzellik"Mesajları okuyup Sekoya sahilde buluşabileceğimizi içeren bir mesaj attım.Sahile gelmiş simitle çay alırken Sekonun geldiğini gördüm onada çayla simit alıp uzattım.Serkan lafı gevelemeyip hemen anlatmaya başladı.Bu çocuğun bu huyunu çok seviyordum.
-Hani Sıraç abi vardı ya kantinde masana oturan işte dün babasının Selçuk Beyin yanındaydım.Ona seni söyledim.Ve senle görüşmek istedi.
-Seko bunu niye yaptın?
-Dünya paraya ihtiyacın var ve sana yardım etmek istedim mızmızlanmanı dinleyemem yarın Selçuk Beyin evinde yemeğe davetliyiz konu kapanmıştır.Elifle Tahayı duydun mu?
-Ev arkadaşımı Tahayla sarmaş dolaş yatarken uyuduklarını görene kadar haberim yoktu.
-Tahanın ilk kız arkadaşı ve cidden seviyor Elifi
-Elifin ikinciymiş ama onunda Taha kadar sevdiğine eminim
Diyerek eve gelene kadar yolda konuştuk.Eve girip duşumu alıp yattım.Gözlerimi araladığımda saat dokuza geliyordu.Kalkıp üstümü değiştirip içeriye gittim Elif bana gülümseyip
-Dünya sizin barın adresini versene akşam Tahayla bara gidicezde sizinkine geliriz.dedi
-Bizim bar bu akşam kapalı genel temizlik yapılcak balım başka zaman gelirsiniz.
Dedim ve evden çıktım.Bara gelip gene masaları gezip sabah üstümü değiştirip evin yolunu tuttum.Sonuçta akşam yemeğe davetliydim dinlenip hazırlanmam gerekiyordu.
Saat sekize gelirken Seko beni almaya gelmişti.Beraber Soylu malikanesine gittik.Kapıyı sevecen bir kız açarken "Buyrun Efendim" diyerek içeri davet etti.Sıraç ve annesi Leyla Hanımla tanışıp Selçuk Beyi merdivenlerden inerken görmemle şok oldum.
Sosyal medyadaki Dünya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK STAIN (Siyah Leke)
RomansaKaderimiz kimin elindeydi ? Bir yanlış bütün yanlışları beraberin de mi getirirdi ? Biz insanlar hayata göz yumanlardan mıydık ? Herşeyi olduğu gibi kabul edip hiç mi çaba göstermezdik siyah lekeleri temizlemeye cidden bu kadar acizmiydik ? Şimdi so...