ספיישל - וידויים של נמוכות

443 51 24
                                    

אז רגע לפני, העליתי בפרופיל שלי הודעה, אבל זה לא נתן לי לתייג, אז קבלו את זה פה:
פינת הפרגונים:

KIMMOTTEK79
על זה שהיא יפה מאוד , שהיא  לבבית ומלאה שמחת חיים ועל זה שהיא כותבת מאוד יפה.

tzvi10
על זה שהוא יצירתי מאוד ( במיוחד בכל הנוגע למוות ) , שגם הוא כותב נהדר , ושתמיד יש לו משהו נחמד להגיד ולפרגן.
danasegev
על זה שהיא ממש מצחיקה אותי ומעלה לי חיוך על הפנים ושאני מאוד אוהבת את הספר שלה " תמונות של פנדומיי " ( תוציאי ספר 2!!!)

Densenmor
שצורת הכתיבה שלה מדהימה , שהיא יצירתית מאוד ושהיא מצחיקה אותי .

ZHFZHF
שהיא מדהימה . פשוט מדהימה . עוזרת , תומכת , חברה טובה .

lilililach
היצירתית בטירוף , מלאת דימיון ורעיונות מדהימים , ושהיא כותבת מהמם!!

וכעת, לפרק:

וידוי שנתרם באדיבות tzvi10:
אני בפנימייה , כשהייתי בכיתה ט ' השומר ראה אותי פעם ושאל אותי אם אני לומד שם , במזל שני חברים מכיתתי עברו באזור ואישרו את דבריי שאני לומד שם . ( זה בית ספר של מכיתה ט ' עד כיתה י"ב .)
וואו. פשוט וואו. כאילו השומר לא ראה את הפרצוף שלך אף פעם?!?!?! ועל זה נאמר, כמה טוב שיש חברים😂

הרבה ווידוים שנתרמו באדיבות bubka2007:

אני כל הזמן מקבלת בגדים מילדים שקטנים ממני ב 3 שנים . הבגדים היחידים שאני מעבירה הם לאחותי הקטנה ( שכבר לא כל כך קטנה והם ממש לא צריכים לחכות הרבה כדי שהיא תוכל ללבוש אותם )
לי אין למי להעביר בגדים, יש לי רק שני אחים קטנים, וכן, הרבה מהבגדים בארון שלי הם "ירושה"😅
1. פעם אני וחברות שלי רצינו איזה יום בפורים לבוא כולם עם אותם בגדים . לא יצא בסוף , כי כולן היו ב"נשים " ורק אני במחלקת ילדים.
אני בנשים אקסטרה סמול, וחלק מזה גדול עליי...
2.אני בהתעמלות אווירית , ואחד המכשירים זה בדים כאלה מהתקרה , כמו וילונות , ומטפסים עליהם . בסטודיו שלי הבנות הגדולות יכולות לבוא לקבוצות של הקטנים בתור עוזרות . גם אני רוצה לעשות את זה כשאגיע לגיל המתאים , אבל העזרה היא לעזור למישהי כשהיא באוויר , ובשביל זה אני צריכה להגיע אליה.
חחח עצוב.. אבל איזו מוכשרת את! התעמלות אווירית?! אני מקנאה.
:עוד בעניין ההתעמלות- אנחנו גם משתמשים בטרפזים . כל הטרפזים גבוהים , אז אני צריכה להגיע אליהם בקפיצה . אני כבר שלוש שנים בחוג , אתם צריכים לראות איך שכללתי את הקפיצה שלי
מוכשרת.
4. אני מסתכלת על תמונות שלי ושל חברות שלי מהיסודי אני רואה את עצמי ליד שתיים מהחברות שלי . אני , הנמוכה , הקטנה , הרזה , ליד שתי בנות גבוהות ומלאות . לא יכולתי להסתכל על התמונה הזאת יותר , היא נראתה לי לא פרופורציונלית.
חחח כל התמונות שמצלמים בבית הספר שלי בפורים בי לייק:
5. כשהייתי בכיתה ו , הגענו אני ואחותי ליום הורים , אחותי היתה אז בכיתה ב ' . והנה אחותי ואמא שלי הלכו לשירותים ואני פשוט חיכיתי ליד דלת הכיתה של אחותי , ואז אחד האבות שגם היה בתור , שאל אותי אם אנחנו הבאים בתור . ואז קלטתי שהוא חושב ש * אני * זאת שנכנסת . הוא הוריד לי פאקינג ארבע שנים מהחיים ! ארבע . שנים !!! לא כזה קשה להבדיל בין ילדה בכיתה ו לילדה בכיתה ב !
👁💧👄💧👁
ובזאת נגמרה החגיגה. אומייגדדד עוד מעט 1000 צפיותתתתת ו150 הצבעותתתת דעיייי אני בהללםםם תודה חברהההה

ואני בוחרת לפרגן ל:
bubka2007
תודה שאת מגיבה ומצביעה לספרים שלי באדיקות! את ממש נחמדה ומצחיקה!!

אשמח כמו תמיד שתתייגו ככה 2-3 א.נשים שיהנו מהספר!!

תודה שנשארתםן עד לכאן!!
יום מדהים, מלבב, יפהפה ואדיר, בדיוק כמוכםן!!

בעיות של נמוכותWhere stories live. Discover now