‹0.3›

864 98 47
                                    

[ 26.08.20 ]


' Yazarın Anlatımından'




Hwang Hyunjin anonimin dediklerinden sonra kendini suçlu ve pişman hissetmeye başlamıştı.

'Jeongin'in gerçekten suçu yoksa?' düşüncesi beynini kemiriyordu.

Okulun bahçesine girdiğinde gözü arkadaş grubunu aradı.

İleride futbol sahasının içinde gördüğü tanıdık simalar ile adımlarını oraya yönlendirdi.

Sahaya girdiğinde tribündeki arkadaşları Hwang Hyunjin'i fark etmişlerdi. Bu yüzden bakışlarını ona sabitlediler ve yanlarına gelmesini izlediler.

Jeongin ise kafasını yere eğmiş sessizce bekliyordu. Kırılmıştı, kardeşi olarak gördüğü bu oğlanın o kız için ona bağırmasına, suçsuz olduğu halde kardeşine inanmak yerine o kıza inanmasına.

Arkadaşları da biliyordu Jeongin'in suçsuz olduğunu. Onlar da üzgündü aralarının açılmasına.

Hwang Hyunjin yüzüne sahte bir gülümseme kondurdu ve arkadaşlarında göz gezdirdi.

"Günaydın!" dedi ancak kimseden geri dönüş alamadı.

Yüzündeki gülümsemeyi bozmadan yanlarına oturdu. Birkaç sessiz geçen dakika sonra ortamın ne kadar gergin olduğunu yeni fark edebilmişti.

Bu durum canını sıkmaya başlamıştı.

Anonim..

Doğruyu söylüyor olabilir miydi?

Hwang Hyunjin kafasının içindeki kelimeleri cümlelerle buluşturarak konuşmaya başladı.

"Jeongin, dün olanlar için üzgünüm. Senin suçsuz olduğunu biliyorum."

Dedi ve sustu genç oğlan.

Arkadaşlarından bir tepki bekledi ancak hiçbirinden yine ses çıkmadı.

"Bir şey söylemeyecek misiniz?"

Jeongin eğdiği kafasını kaldırıp kıpkırmızı olan gözlerini kardeşinin gözlerine dikti.

' Gözler en gerçek ve en doğru yanıttır.' Jeongin'in gözleri herşeyi açıklamıştı.

Hiçbirşey söylemeden Hwang Hyunjin'den bakışlarını çekip ayağa kalktı ve futbol sahasını terk etti.

Bulundukları bu durum, Hyunjin'in bazı şeyleri fark etmesini sağlamıştı.

Pişmandı, fazlasıyla.

Korkuyordu,

Kardeşini kaybetmekten korkuyordu.

Onu fazlasıyla kırmıştı.

Ancak bugün telafi edecekti.

Sandara ile konuşacaktı.

...

is it too late to start over? ‹нwаng нуunjin› Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin