Sahne Adı: Soyeon
Gerçek Adı: Jeon So-yeon
Pozisyonu: Lider, Ana Rapper
Doğum Tarihi: 26 Ağustos 1998
Burcu: Başak
Boyu: 157 cm
Kilosu: 44 kg
Kan Grubu: BSoyeon Hakkında:
– Katıldığı Produce 101'in son bölümünde 20. sırada yer aldı.
– Unpretty Rapstar 3' katıldı ve 3. oldu.
– Hobisi: Çizgi film izlemek.
– Rap yeteneğiyle bilinir.
– Aynı zamanda iyi bir şarkıcı. PD101'de bu nedenle büyük takdir topladı.
– PD101'den önce 1 yıl 6 ay eğitim aldı.
– Cheetah Produce 101'de kendi rap şarkılarını yazmasından dolayı Soyeon'a hayran kalmış.
– Soyeon, CUBE ile Aralık 2016'da sözleşme imzaladı.
– CUBE 2018'de çıkacak olan yeni kız grubuyla tekrar debut yapacağını doğruladı.
– Soyeon çocukken evde eğitim almış.
– Soyeon küçükken bir ninja olmayı hayal edermiş. Bir ara en büyük hayali de korsan olmakmış.
– Soyeon bale eğitimi almış.
– Soyeon müzik dünyasına atılmasına sebep olarak BIGBANG'i gösteriyor. BIGBANG'in performanslarını izledikten sonra balerin yerine bir şarkıcı olmaya karar vermiş.
– Yetenekleri: Rap ve dans.
SOYEON HAKKINDA DÜŞÜNCELERİM
Soyeon'u ilk zamanalr çok seviyorum. Hatta bias konusunda arada kalmıştım.
Ta ki Queendom a kadar. Queendom'da bir soğudum. Tüm şarkılarını o yapıyordu. Part dağılımı o mu yapıyor bilmiyorum ama genellikle en çok partı o alıyor.
Queendom'da ana dansçı olmamasına rağmen çok önlerdeydi. Bu yüzden birazcık soğudum.
Sanki grupta bir tek o vardı. Performanslar sırasında en çok beğenilen o oluyordu. Bunu kasıtlı yapıp yapmadığını bilmiyorum. Ama bana çok itici geldi.
Sizde düşünceleriniz yazmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(G)I-DLE'Yİ TANIYALIM (TAMAMLANDI)
De TodoG idle çıkış yaptıklarından beri tüm ödülleri topluyor. Şimdi bu grubu tanımak istermisiniz.