Ve sonunda

66 0 0
                                    

Bugün beklediğim olay oldu amcam londradan beni almak icin geldi.Mudur hanim beni cok sever o yüzden amcam geldigi an beni cagirtirmisti bende hemen müdürün odasına gidip amcamla görüştüm onu en son 5 yasında görmüstüm cok yaslandigini soylememek elimde degil..

Ben hemen hos geldin amca dedim

Oda bana hosgeldin demenden once sıkı sıkı sarıldı bana 1 saat sonra yola cikicagimizi soyledi hemen odama gidip hazirlandim zaten yetimhanede arkadasim olmadigi icin hemen bavulumu hazirladim uzerime asiri mini bi etek ve uzerine salash bir t-shirt giydim altinada milyonlarca rengi olan supralarimdan biri giyindim ve hazirdim.

Amcam beni müdürün odasinda bekliyordu hemen yanina gittim.

O da yetimhaneden cikislarimi yaparak ciktik.

Havaalanina geldigimizde hemen ucaga bindik cok uykum vardi ve hemen uyudum.

Amcam beni inmemize 5 dakika kala uyandirdi

"Berna hadi canim kalk geldik" dedi.

"Bende hi felan diyerek onu geciktirdim"

Ama nafile uyandim ve bana "kuzenlerini bekletmek istemessin" dedi.

Ne kuzen mi bi bu eksikti.

"Bende kacta ne cocugun var amca" die sordum ardindan amcam "iki tane senin yasinda ikiz kizim var,bir tane de senden bir yas buyuk erkek oglum" dedi

Ardindan bende "ya oyle mi" dedim.

Amcam ucaktan inerken "islerden dolayi ayda bi kere beni goruceksiniz berna o yuzden size dadiniz lila eslik edicek" diyerek yola devam etti.

Harika nasil yani benim amcamin karisi yokmuydu ve dadi aman tanrim ne dadisi hepimiz kocaman insanlardik neyse bu olayi uzatmam gerekiyor sanirim. Diyip amcami takip etmeye basladim bende. Arabanin sofor koltugunda sofor otuuyodu arka koltugunda dunyada gordugum en tas cocuk oturuyodu sanirim bu erkek kuzenim arabanin yaninda ise didisen iki tane benden bile guzel iki tane sari sacli mavi gozlu ve uzun boylu kizlar duruyodu bunlarda sanirim ikiz kuzenlerim olmali amcam benden once arabanin yanina gidip kizlarina sarildi ve "elsa ve mina bu kuzeniniz berna" dedi ikisi ayni anda "Hos geldin londraya berna dediler. "Bende sadece gulumsemekle yetindim" amcam arabanin icinde ki tas cocuga bagriyodu "Cem kalkta bernaya hos geldin de" amcam bana döndü ve gulunsedi sonra soforun yaninda ki koltuga gecip oturdu. Arabadan cem inip yanima oflaya oflaya gelerek "Hosgeldin sevgili kuzencigim" dedi ve arabaya bindi mina ve elsa "sen ona aldiris etme yabancilara hep oyle davranir dedi." gulumsedim ve sorun degil diyerek arabaya bindik elsa mira ben ve cem arkada otuuyoduk allahtan ev yakinmista 15 dakikaya eve geldik yoksa cemle bütünlesecetkim o derece sıkılmıstım hepimiz arabadan indik ama amcamin isi oldugu icin o gelmedi elsa ve mira odami gosterdikten sonra onlarda odalarina gitter kapinin yaninda salon vardi cem koltuga yayilmis iphone 6 siyla ugrasiyodu elsa bana odamin cemin odasinin yaninda kizlarin odasinin karsisinda oldugunu soyledi odama ciktim ve esyalarimi dolaba dizdim banyo girip dus aldiktan sonra cemi karsimda gordum "ne isin var senin buarada" diye bagirdim o ise sadece pis pis siriti ve "seni merak ettim güzelim"dedi bu nasil bi piskinilik ya "Cik odadan cem" diye kukreyince kizlar geldi ve benim bornozlo oldugumu gordu e tabi cem beyinde sadece uzerinde kapri olduu icin kizlar yanlis anladi ve "pardon berna bolduysek ozur dileriz biz cikalim" dedi mira ve kikirdiyerek ciktilar cemin kolundan tutup odadan cikardim ve yataga comumup aglamaya basladim neden islerim boyle gidiyor ki.

O sırada baş belası cem geldi yanima oturdu. Bise demeden dudaklarıma yapisti ona karsilik vermemek icin direndim ama dayanamadım ve hormonlarıma yenik düstüm cemin eli t-shirt imden iceri girince onu ittim o sarı rapma saçları diger tarafa düştü saçlarını düzeltirken bana bakip göz kırptı ben ise ona sadece mal gibi bakmakla yetindim. Neyse ki sapık artık odamdan çıkmıştı bende banyoya gidip kuveti çilekli duş jelimle doldurup biraz köpürttüm üzerimdekilerini çıkarıp küvette girdim kalktığımda saatin aksam yedi olduğunu gördüm hemen durulanıp üzerime aşırı mini siyah şortumu supra yazan yarım bluzumu ve siyah supralarimi giydim yatakta telefonla uğraşırken odaya meşhur dadı girdi ve yemegin hazir oldugunu soyledi ona tamam dedikten sonra uzun kahverengi saçlarımı ev topuzu yapıp mavi gözlerimde rimel sürdükten sonra merdivenlerden asagı indim elsa mira cem hepsi masaya oturmuştu bende cemin karşısina oturdum yemek yedikten sonra dadının mutfagi toplamasi icin hepimiz salona gecip film izledik tabi ki cem haric ceme bakmak icin odasina gittigimde gördüğüm mabzara pek his degildi cemin belinde siyah bir havlu vardi saclari ıslak di ve saçından damlayan yaslar kaslarina düşüyodu "bb-ben özür dilerim kusura bakma"dedim lanet olsun kekelemistim tam cıkıcakken belimde bi sıcaklık hissetim beni kendine doğru çekti ve dudaklarını dudaklarımla bulusturdu uzun bi öpüsmeden sonra odama kactım ve odamin kapisini kitledim. Sabah en erken uyanan ben oldum sanırım saate baktıgımda 06.30 gösteriyodu elimi yüzümü yıkadım hemen

pijamalarımı çıkarıp trkuaz renkli şort giynip üzerinede v yaka beyaz bol bi t-shirt giydikten sonra siyah supralarımı giydim asagı dogru indigimde mutfaktan enfes kokular geliyodu hemen sofraya oturacaktım ki dadı gidip kızlarla cemi kaldırmamı söyledi bende hemen yukarı çıktım kızların odalarına girdiğimde ikiside kalmıs asagı iniceklermis onlar asagı dogru indiklerinde bende cemin odasına girdim yatakta yatıyordu bende kısık sesle seslendim ama beni duymadı bende tam arkamı döndüm ve çıkıcaktım ki biri eliyle agzımı kapattı ve küçük bi çığlık atmama bile izin vermedi beni kendine doğru dönderdi allahım o sixpedler de nedir ya kendine gel berna kendine gel icsesim benden daha çok istiyodu o kaslara dokunmayı allahtan icimdeki ses dışarı çıkmıyordu tam beni öpücekti ki ondan uzaklastım "ne var berna noldu neden istemiyosun" "acaba cem biz sevgili degiliz ki neden böyle yapıyorsun sürekli bi öpmeler felan" o sırada "peki o zaman" diyip önümde diz çöktü ve "Benimle çıkar mısın Berna Acar" o kadar masum bakıyordu ki hayır demek elde degildi "Eveeeeeetttttt" diye bağırdığım sırada elsa ve mira odaya dalmısti ama cem beni çoktan kucağına alıp döndürmeye başlamıstı elsa "biz çiftte kumrulları yanlız bırakalım elsa" diyip elsayı çekistirmeye başladı onlar çıktıktan sonra cem de beni bırakıp dudaklarima yapisti ona karsilik verdim ve "bana bak kas yığını eğer sofraya inmezsek seni yiyicem" bak dedikden sonra "peki sen in ben geliyorum dedi" ona öpücük attıktan sonra asağı indim.

Anlamsız HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin