Oppss

29 1 0
                                    

Sabah cemden önce kalkmıştım ve hemen elimi yüzümü yıkayıp asaga indim niye mi tabiki de cemim için kahvaltı hazırlıyıcaktım asağı indiğimde sevgili dadıcığımın benden önce hazırlamıştı buarada size dadıyı tanıttım 23 yaşın guzel fizikli ve yavsagin tekiydi ondan nefret ediyodum kötü bakışlarımı attim ve onu tınlamayarak dolabtan kahvaltılık biseyler çıkardım onları tepsiye koydum portakal suyu çıkarıp onuda yerlistiktten sonra dadıcığıma bi bakıs attim ve arkamdan "bernacım cemi ve kızları cagırda kahvaltı yapın" "sagol canim biz cemle yukarida yapcaz kızları da git sen cağır bi zahmet" dedim ve pis pis sırıttım "peki canim nasıl isterseniz" diyerek oturup zıkımlandı bu kadına bu kız neden bu kadar gıcık kapıyo diye düşünüyosunuzdur elbette bu sarışın yellozu cemin odasına dalarken gördüm tabi ki benim Öküzüm onu odadan kovdu ama hala bizim çıktığımızı bilmediği için cemin etrafında dönüyor ya nefret ediyorum şu çıktığımızıda bi yaysak ortaya o yelloz da çekilir aman bu kadar iç ses yeter iceri girdigimde cemin elinde meshur telefonu vardi ve farm wile oynuyordu benim geldimi görünce "günaydın melegim" dedi "sanada günaydin askım" dedim tepsiyi üzerine koyduktan sonra her zaman ki cem yemege gömüldü ben yemeyip cemi izlediğim için yemeği kesip o da bana döndü ve "beni dikizlemeye devam edicek misin yoksa yemeye devam edim mi dedi" tam agzimi açıcakken "sen niye yemiyosun cılız kaldın bak" diyip agzima bütün peynirleri doldurdu "dor com noposon yo boglocom" dedikten sonra bi kahka attı ki "noposon comm" diyip tekrar gülmeye başlamıştı tam yataktan kalkmıştım ki cem kolumu tutup kendine çekti aramızda 4-5 santim kalmıştı ki o da ya mira girdi ve "kahvaltı hazırlamışsınız galiba kusura bakmayın ben kaçtım" diyip bize öpücük atti ve cem bana dönüp "bu kızları bazen hiç anlamıyorum neden böyle odaya tak diye dalıyorlarsa" diyip banyoya gidip elini yüzünü yıkadı geri odaya geldiğinde "bugün seni biyere götürücem" dedikten sonra meraklı meraklı suratına baktıktan sonra "hemen öyle bakma önce londrayı gezicez sonra yemek yeriz yada senin istedigin biseyi yaparız" bunları derken üzeeine siyah v yaka bi t-shirt siyah bi kot siyah zımbalı supralarını giydikten sonra "evet iste budur aynılarını bende giyinicem" diyip odama kostum iste bes dakika sonra cemin odasına gittim aynıydık benim üzerimde sadece v yaka siyah t-shirt siyah mini sort ve siyah zımbalı supra saçlarımıda at kuyrugu yapmıstım cem beni süzdükten sonra "böyle gelicegini mi sandın sen" dedikten sonra odamı işaret etti ben onun suratına mal gibi donup kalakalmıştım "hadi berna ne bekliyosun yürü odaya git pantolununu giy" diyince "azarlaman bitti mi cem bey" "evet küçük hanım hadi odaya" tabi ki de üzerimi değistirmiyicem.

Bernanın agzından

Yarım saatir odamdaydım öyle bos bos duvarıma bakıyodum cemin asagidan sesi yükseldigini duydum "hadi berna bak 2 dk sonra odana gelcem ona gore" dedi öyle mi cem bey sen bilirisin dedim ve altıma heryeri yırtık siyah bi kot giydim üzerine südyenim gözükcegi sekilde bi nirvanalı bi büstiyer giyindim altinada ceminki gibi siyah zımbalı supralarımı giyindim saçımı da actiktan sonra hazirdim kapinin kolunun oynadigini görünce elime telefonu alıp koltuga yerlestim cem iceri girince gözleri portlamıştı "berna sen benim sinirime mi yapiyosun üstünün yarısı nerde" "magazada unutmusum canim ya kabul edersen böyle kusura bakma" cem bana bakıp bi of cektikten sonra "üzerine insan gibi biseler giy" dedi ve dolabımı actı icinden düz siyah bi pantolon üzerime v yaka t-shirt zaten supralarım ayagimdaydi "böyle daha tassin bebegim" dedi ve koltuga gecip oturdu bende üzerimi degismek icin banyoya girdim degistirdim sacimi topladim ve hazirdim cantamida aldiktan sonra arabaya bindik ve londrayi gezmeye basladik gece saat 9 gelince şık bi restoranta gidip yemek yedik eve geldigimizde dvd den star wars izledik uykumuz geldiginde yataklara gecmeye basladik o yüzden direk üzerimi degistim cemin yaninda yaticagimi biliyodum yoksa odama gelip bagriyodu tedi mide aldiktan sonra cemin odasina gittim tedi demi kim o benim oyuncak ayim 8 yasindan belli onunla yatarimda cem kucagimda oyuncak ayiyi görünce gülmeye basladi "hayatim hala oyuncak ayıyla mı uyuyosun" "evet bi sorun varsa bu gece diger geceler sen uyumam" dedim ve yatagin önünde dikilmeye basladim "hayir kesinlikle uyuyabilirsin" yanina gidince "sadece su ayicigini cek aramizdan yeter" dedi ve belime sarilarak beni kendine cekti ve uykuya daldik... Sabah kalkdigimda cemi görmek o kadar mutlu biseydi ki paha bicilemez biseydi.

Sabah uyandığımda cem yanımda degilde tam banyoya giricekken kapinin kilitli oldugunu gördüm bende kendi banyo girip suyu doldurdum banyo yaptıktan sonra kahvalti yapmak icin asagi indim kahvati hazir degildi dadi neredeydi acaba tabi ya bugün pazar o da izinli oh be sonunda bas basa bi kahvalti yapabilicez cemle zaten hep bas basa yaparız ama olsun cemin belinde havluyla asağı indigini gördüm o baklavalar neyse kendimdeyim "günaydın hayatım" "günaydın" dedikten sonra kahvaltı yapik. "Bugün benim islerim var berna ben bugün arkadaslarımla bulusucam seninde canın sıkılmasın istersen miralarla takıl" "Sen kiminle buluşucaksın ki ?" diye sordum "Melisa,burak ve berk le bulusucaz istersen sende gel he sunda bastan anlasalım buragi taniyosun elsanin ve miranin arkadasi berklede melisa sevgili zaten" "tamam o zaman size iyi eglenmeler" "eger aksam bara gidersek size mesaj atar sizde gelirsiniz" tamam mi dediginde kafami salladim yanima gelip basimi öptü ve gitti.

Anlamsız HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin