Düğün 1 :Bölüm 13

747 57 60
                                    


Kaptan Amerika: Herkes Geldi mi son 5 dakika!

Doctor Strange: Benimle ilgili olanlar geldi bizde Wong ile pizza yiyoruz birazdan geleceğiz!

Stan Lee: Bende tamamım birazdan gazeteci, peder, temizlikçi, pasta dağıtıcısı, konuk aynı anda olacağım  ve hiç kimse fark etmeyecek çünkü sizi malın teki yarattım! 

Stan Lee: Ağlayın 

DeadPool: Çaktırma Stan hala senin deli olduğunu sanıyorlar gerçeği çakmasınlar.

Kaptan Amerika: Gerçek iki delinin konuşması.

DeadPool: Aynen öyle gerizekalı, serumu sadece k*çına basmışlar beyinde hiç şişme yok.

Bucky: Wade seni döverim Steve' in k*çı çok güzeldir! Hatta o kadar güzelki ekipteki herkesin gözü kayıyor.

Kaptan Amerika: Oha ekibim sapıkmış! Ayy ben şok!

Natasha: Kusura bakma Steve artık estetik doktorları kapılarının önüne senin poponun resmini asmış.

Wanda: Genç kızlar artık senin popondan yaptırıyor Kaptan, ay geçen gözüm takıldı hastanede resmine ya...  

                                                 ***

Batman: Şuan düğündeyim ve şu kulaklık takan, kırmızı ceketli adam güzeller güzeli Selinama bakıyor!

Batman: Ha tamam tamam sorun yok, yanında ki yeşil tenli saçlarının ucu morumsu pembe olan hanım onun kasıklarına vurdu. 

Gamora: Star-Lord nereye bakıyorsun sen! 

Star-Lord: Hey! Sadece gözüm kaydı.

Gamora: Eminim öyledir!

Gamora: Bay Tony  buarada kesinlike Groot ile Roket patlayıcı odasındaki silahları çalıştırmadı

Star-Lord: Hah? Oha vay be bizim ekibe bak sen.

Gamora: Sen susana mal! 

Gamora: Hahahahhah Tabikide Star-lord şaka yapıyor bay Tony biz öyle şeyler yapacak bir grup muyuz? 

Mantis: Evet 

Mantis: Şey bunu söylemem gerekiyordu değil mi?

Mantis: Biz kesinlikle öyle bir grup değiliz bay Tony!

                                            *** 

Spider-man: Ben Flash ile hiç bu kadar iyi kanka olucağımı düşümemiştim, birlikte sadece yemeğe abandık! En ucuz yemek on yıllık maaşımız kadar.

Flash: Peter ye kuzum aban yemeğe aslanım goçum çeneni kapat ve en az bir yıllık yemeğini ye! Başka hiç bir yerde yemek bulamayız böyle!

Batman: Görende Aç bırakıyoruz sancak.

Flash: Aç bırakıyorsunuz tabi, ya ben filmde bir şeyler atıştıralım mı dedim size siz bana hayır dediniz ve ben bayıldım.

Catwoman: Oha.

Flash: Evet Bruce Wayne Parayı basıp filmde kan şekerimin düşüp bayıldığım yeri sildirtti. Normalde beni Wonder Woman 'YA HAK ALLAH BİRDİR' diyip omzuna alıyordu. Hep Silindi oralar.




AVENGERS Texting | Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin