Gamora: Groot ve Roket size bir şey daha itiraf edecek arkadaşlar! ama bu itiraf edecekleri Galaksinin Koruyucularını kesinlikle ilgilendirmiyor sadece ikisini ilgilendiriyor baştan söyleyeyim.
Drax: Aynen, başka bir olaya daha dahil gösterilmek istemiyorum.
Gamora: Sen ne yaptın ki başka?
Drax: Uzun hikaye.
Groot&Roket: Tamam tamam be hemen satınız bizi tamam ben anlatıyorum.
Groot&Roket: Hani Groot size düğüne bir kaç kez katılabilir miyim dedi de siz onu hiç dinlemediniz ya...
Tony: Öyle bir şey olmadı?
Groot&Roket: Evet oldu ama görmeden geldiniz zavalım "ben Groot" diye diye ağladı hep. Ha işte Groot ta şey demiş bari partiye katılamıyorum bari silah deposunu karıştırıyım.
Groot&Roket: İşte biz o gece kazayla silah deposunuda patlattık.
Groot&Roket: Ama gerçekten kazayla oldu.
Tony: Hımmm peki şu Profil resmin de yeşil maske takan, 13-14 lü yaşlarda olan, siyah saçlı, Kırmızı pelerinli çocuğu taanıyan var mı? (((Buarada belki bilmeyenler için diyim dedim Robinden söz ediyor yani Batman' in oğlundan)))
Batman: Hayır? ben tanımıyorum. Ne yapmışki o çocuk?
Tony: Tüm ciklet makinesini mor saçlı sevgilisyle dağıtmış, kırmış!
Catwoman: Bruce Wayne! Yapma!
Batman: Selina sen sus sonra konuşuruz.
Batman: Peki bu kadar para kavgasından sonra bu dağınıklıkları kim ödeyecek biliyor musun Tony?
Tony: Hayır, sen mi?
Batman: Hayır Sen ödeyeceksin! ghjnkmvfghnjk HAHAHAHAH
Tony: Tamam tamam sen kazandın be.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVENGERS Texting | Tamamlandı ✔
أدب الهواةMizah amaçlı Avengers texting kitabı. MCU evreninden bağımsız şekilde yazılmıştır, kolaylıkla herkes anlayabilir.