(35)sex party dengan kawan kawan

16.6K 24 0
                                    

Saya didorong oleh kawan aku untk melanjutkan pelajaran ditingkatan enam dikelas swasta. oleh kerna pergaulan yanng tidk begittu sihat dan tidk dikawal nyaris aku dorogol oleh kawan sedarjahku. Peristiwa ini menyebabkan aku berasa tawar untk meneruskan pelajaranku dan seterusnya aku memohon kerja.


Setelah aku diterima berkerja disebuah pejabat kerajaan, jiwaku mulai merasai satu masaalah - sex. Ramai dari kalangan jejaka dipejabat sering mengajakku keluar malam untk menekmati keseronokan dunia. Hari demi hari dan ajakan demi ajakan, dapat aku tolak.

Namun, oleh kerna desakan kawan aku mulai lupa. Peristiwa masam kedua aku lalui. Tayangan Awan tidk selalu cerah membuatkan aku pertama kali keluar rumah diwaktu malam bersama kawan sepejabatku.

Kami pergi makan dahulu dan menonton dipertunjokkan malam kedua pada jam 9:15. Ramzi, salah seorang rakan pejabatku dari awal lagii telah menunjukan perangai sumbangnya. die selalu mencari peluang duduk disebelahku dan jugak mengambil kesempatan untk mengeselku.

Didalam panggong wayang tangannya terlalu liar untk meraba saya. Pada malam itu akau memakai baju yanng agak modern dalammana sebahagian atas payudara ku yanng agak besar itu bebas menghirup udara kota.

Ini menyebabkan mata Ramzi selalu menjatohkan bolamatanya kesitu. aku menjadi bangga pula kerna aku tahu payudara ku kini menjadi tarikan ramai lelaki. Kini giliran aku dihantar pulang oleh Ramzi.

Ini kerna rumah aku yanng terjauh dari kawanku yanng lain saperti Gayah, Minah dan Asmah. Perjalanan sejauh 3 batu itu aku rasai amat lama. Ini kerna tangan Ramzi selalu menyentoh pehaku terutama semasa ia menukar tranmissionnya.

Tibatiba kereta terhenti, aku tanya mengapa. Ramzi mengelengkan kepalanya. mgkin rosak katanya. dalamm keadaan yanng gelap dan sunyi itu, Ramzi keluar dari kereta dan membuka pintu sebelahku. die mengajakku keluar.

Die meminta tolong untk membantunya membaiki kereta. die membuka bonet keretanya. die menyuruh aku memegang wire didalam injin sedanng kan diaorang cuba menghidupkanya. Namu injin masih tidk hidup. die kembali keinjin kereta.

Sambill berjalan diaorang meraba pepek ku yanng agak bulat. die mengajaku kembali kekereta. Setiba didalam kereta Ramzi mulai menceritakan hal peribadinya, smbil bercerita matanya tidk lekang dari memandang payudara ku dan sesekali matanya meluru kearah vagina ku.

Tangannya kini mula meraba seluarnya. Keadaan ini mula membuatkan aku resah. Tanpa aku sedari Ramzi telah mengeluarkan zakar nya dan meminta aku menghisapnya. aku takut kerna belum pernah dalamm hidupku menghisap zakar.

Saya menolak permintaannya. Kini diaorang merayu pula supaya menolong melancapkan zakar nya. oleh kerna kasihan lalu aku tolong walaupun aku benci serta malu. aku terpaksa membongkokkan badanku. aku pegang zakar nya dan memulakan rancapan.

Saya dapat dengari diaorang mengerang. Sesekali diaorang mengambil air liornya untk membasahkan zakar nya. Tanpa aku sedari tangannya mulai meraba payudara ku. die memasukkan tangannya dari atas bajuku yanng terbuka agak luas itu.

Die begittu kasar mencari puting payudara ku. aku biarkan jugak kerna mngkin dng cara ini diaorang akan lekas mengeluarkan sperma nya. sdang rancakku melancapkan zakar nya, aku rasai kepala zakar nya mulai membesar dan dalamm masa yanng sama kakinya terketar.

Dalamm keadaan itu diaorang menarik kepala aku dan membenamkan mukaku ke zakar nya. Kini sperma nya terpancut dan membasahi mukaku. aku lepaskan zakar nya dari gengamanku. Kini diaorang pula mengambil dari tugasku.

Die melancap dng memulasmulaskan kepala zakar nya, dapat aku lihat ais maninya masih keluar namun tidk memancut lagi, cuma meleleh membasahi jarinya. setelah reda, diaorang menoleh kepada aku dan Terima kasih.

KISAH dari INTERNET 1.0Where stories live. Discover now