~27~

65 3 1
                                    

"eee şimdi okulun bitmesine kaç gün kaldı?" diye sordu Sadie. "Sanırım 1 yıl 3 gün fln kaldı." diye cevap verdim. "Bir dakika! Gerçekten koskoca 1 yılı mı bitiriyoruz!" dedi Cole. Haklıydı! Gerçekten de ne kadar hızlı geçmişti! "Arkadaş kalabilecek miyiz sizce?" dedi Jacob. "Daha 1 yılımız var merak etmeyin. Bu sene kavga etmezsek arkadaş kalırız garanti veriyorum!" dedi Lili. O da haklıydı. Herkes haklı dosnsonwson.

"Selam!" dedim. "Heyyy! Ben geldim! Alooo!" dedim ama kimse cevap vermedi. Dikkatlerini çekmeye çalıştım ama bakmadılar bile. Ne olmuştu ki?

"Kızlarrr ben geldimmm!" dedim. Ama yine ses yoktu. Ne oluyordu? Offf. "Mills çabuk gel!" dedi Sadie ve beni sürükleyerek boş bir yere getirdi.
"Ne oldu Sadie neden kimse benimle konuşmuyor?" diye sordum haklı olarak. "Mills bunu söylemek çok zor!" dedi. "Sadie söyle şunu artık!" diye bağırdım.

"Sakin olman gerek. Lütfen üzülme tamam mı! Söz ver bana."

"Söz veriyorum Sadie üzülmeyeceğim! Söyle artık şunu lütfen!"

"Tamam söylüyorum. Offf şey Finn'in s-sevgilisi varmış."

"Ne! T-tamam sorun değil. Peki neden benimle konuşmuyorlar?"

"Finn sana söylemelerini istemedi de ağızlarından kaçırırlar diye konuşmadılar."

"Ve sende gelip bana anlatıyorsun!"

"Evet lütfen kimseye söyleme! En yakınım olduğun için anlatıyorum."

"Tamam teşekkür ederim!" dedim ve Sadie'yi sarıldım.

Öğle yemeği vakti gelmişti. Eve gidip mi yesem? Camilalar ile mi yesem? Yoksa tek başıma mı yesem? Tek başıma yemek en mantıklısı. Eve gidip yemek yapmakla uğraşamam.

Tepsimi alıp boş bir masaya oturdum. Yanıma Loren, Charli ve Addison oturdu. Ne oluyor lan. Bunlar ne alaka şimdi!

"Selam Millie!" dedi Loren.

"Selam?" dedim. 

"Neden diğerleri ile beraber değilsin?"

"Benimle konuşmak istemiyorlarmış!"

"Neden ki?"

"Finn sevgili yapmışsa bana söylemeye utanıyorlarmış."

"Hmm boşver! Daha iyisini buluruz biz sana."

"Bir dakika siz niye burdasınız?"

"Özür dilemeye gelmiştim de. Özür dilerim!"

"Sorun değil!"

Never Look Back -{FILLIE}-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin