0.1

8 3 1
                                    

Merhaba adımı söylüyeyim ilk.Adım ECE ve bu hikaye ben ve ailem ile ilgilidir..2003 Tarihinde doğdum.Lise 11'deyim.Hayatım böyünca aile sevgisi almamış bir kişiyim.Ve bu hikayenin sonunu tek bilen kişi benim.Yani ara sıra üvey olmak geliyo.Ama ilk aile nedir sevgi nedir öğrenmek istemişimdir.Cezaevi gibi bir yerde yaşamak istemiyorum.İSTEMİYORUM!!!.Kaçmak mı ? Aile mi? Evet AİLE.Neyse başa sarıcam.Ben küçüklüğümü hatırlamıyorum.Sadece 6 yaşımdaki halimi hatırlıyorum.Annemin bir kapıdan girmesi ve elinde kitap olması.Ya elindeki küçüklüğüm hakkında bir bilgi ise o kapı.Okul yolumdaki köyde.Bir eski ev vardı.Sanırım orası.Okul'a giderken o yola saparım sonra oraya giderim.Okula gidiyodum hızlı çok hızlı adımlarla.Yoldan bir müdürün geçmediği kaldı.Etraf da ağaç yoktu.Bir garaj verdı.Oradaki arabanın arkasına saklandım.Balkonda sigara için dede beni gördü."Hey hırsız arabama mı? Göz diktin.Heyer gitmessen polisi ararım git burdan evlat!!!!".Çok korkmuştum koşa koşa köy yoluna gittim.Biraz yol yürüdüm.Acıkmıştım ve susamış.Ama o günlüğü bulmak şuanlık benim için çok önemliydi.Ormandan bir ışık vardı.Yavaş bir şekilde dağdan aşağıya indim.Işık aslında ateşmiş.Kamp yapan ya da benim gibi bişey arayan kişiler.Yanların gittim.Ve "Hey!" dedim.Ne diyecektim."Öv ben aile sevgisi arıyorum yanınıza bir geceliğine kalmak istiyorum lütfen."bu mu ?Hayır asla bunu söylemem.Bir kız beni gördü."Evet ne istiyosun"dedi kız."Şey eee ben..."yutkunuyodum ve sonra "Bizim gibi elmas arayan kişi."dedi erkek."Şey e evet"dedim." Gel ozaman"dedi öbür erkek."Adın ne?"dedi öbür kız." Şey E e ECE"dedim.Kız "Benim adım Sera,bu abim Emir,bu arkadaşım Azra,ve bu da onun sevgilisi Efe" dedi kız.Evet şimdi sıra ben de güzel mi yakışıklı mı turu güzel 💖 değil 💔 yakışıklı 💋 değil 💔şimdi başla.

Sera = 💖

Azra=💖

Emir=💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Efe=💋

Tamam.İnsanlar aşık olur."Tamam bu gece biri nöbet tutcak" Emir.Ben uyuyamayan birisi yim."Şey ben tutarım"dedim."Herşeye şey demesen olur güzellik."dedi Emir.
Şimdi tam ona aşık oldum.Gece elimde sopa ile duruyodum.Etrafta hiç ses yoktu.Tek köy den dönen araba sesi var dı.Sonra sıra Emir e geçti."Benim yerime yat güzel kız"dedi.Yattım yastığı çok güzel kokuyodu.Şey abartıyorum sanırım.Sabah olmuştu.Uyumayan kişi Efe idi.Onlarında gidceği yer köymüş.Köy yolunda yürüyoduk.Yürüdük ama sonra durmuştuk çünkü...

Devamı her gitabımdaki gibi 10 okunmadan sonra gelir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AİLE SEVGİSİ ARAMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin