-Love Rain

1.9K 48 17
                                    


Dizinin sonradan karar verilen asıl adı:''LOVE RIDES THE RAIN''

Tür : Romantik, melodram

Bölüm Sayısı : 20

Başlama tarihi: 26 Mart 2012

Yönetmen :Yoon Seok-Ho(윤석호)

Senarist :Oh Soo-yeon (오수연)

Konu : Love Rain melodram kurgulu, 1970'lerden günümüze iki farklı aşkı işleyen drama. JAng Geun Suk ve Yoona 70'li yıllarda birbirine aşık iki üniversite öğrencisi. Ne yazık ki ikisi sonsuza dek mutlu olamayacaktır. zaman hızla ileri sarılır ve günümüzde, Seo In Ha'nın oğlu ( Jang Geun Suk aynı zamanda hem babayı hem oğulu canlandıracaktır) ve yoon hee'nin kızı ( yoona hem anneyi hem kızı oynayacaktır) karşılaşırlar ve aşık olurlar.
yönetmen iki dönem arasındaki aşk anlayışının ne kadar değiştiğini gözler önüne sermek istediğini söylemiş. Jang Geun Suk günümüzde canlandıracağı karakterde bir fotoğrafçıyı canlandırırken, serbest bir yaşam tarzını benimsemekte. 70'li yıllarda canlandırdığı karakterde ise sanat eğitimi alan bir öğrenci olarak karşımıza çıkmaktadır.

Oyuncular :

Jang Geun Suk - 장근석
Im Yoon Ah - 임윤아
Kim Shi Hoo - 김시후
Son Eun Seo - 손은서
Hwang Bo Ra - 황보라

Yazar YORUMU :
Gerçekten ilginç bulduğum dizilerden biridir. İlk başta kafam çok karışmıştı ve izlemeyeceğim diyip diziyi kapatmıştım ama bir sonraki gün kendimi bilgisayarın karşısında bulmuştum. İyiki de izlemişim diyorum yani. Çok zevkliydi ve komikti de :D Yoona'nın sarhoş hallerinde çok güldüm. Dizi önce eskiden başlıyor. Jang Geun Suk hem eskide hemde gelecekte oynuyor. Yani bi nevi babasına benzeyen çocuk da diyebiliriz. Çift rollü. En çok da burada kafam karışmıştı -,- Kim Shi Hoo ve Jang Geun Suk geçmişte aynı kıza aşık olurlar ve kıza ilk açılan Kim Shi Hoo olur ama kızın gönlüde Jang Geun Suk'ta dır. Ama Yoona tarafsız kalmaktan yana. Geleceğe gelirler ve bu sefer çocuklarını gösterirler. Yoona annesinin ilk aşkını arar. Jang Geun Suk aşktan yana şanssız biridir. Aşık olmaz. Playboy işte sksjsk. Ama sevimli playboy yaa Kim Shi Hoo ise doktor olur ve babasından dolayı bir ders alır kimseye aşık olmaz sadece yardım eder. Peki Yoona'ya aşık olacak mı yoksa duygularını kontrol edebilecek mi ? Yoona kimi seçecek ?

Medyadaki replik dizinin en sevdiğim ve en çok güldüğüm repliği :D 💜

KORE DIZI ve FILMLERIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin