~sandy
Uyandığımda biraz etrafa bakıp en son ne olduğunu hatırlamaya çalıştım. Çünki sağ tarafımda leon sol tarafımda ise crow yayıla yayıla yatıyorlardı ve ben ise
n-_-nVe son anda neler olduğunu hatırladım...
-dün gece (flashback)
Yatağıma rahatça yerleşmiş ve örtünün içine yeni yeni yerleşmeye başlamıştımki kapım tıkladı, hemen geri kalkıp spike'lı terliklerimi giydim. Kapıyı yavaşça aralayıp, tanıdık bir yüzü görünce hemen kapıyı ardına kadar açtım. Gelen leondu.
Leon: şeyy sandy... bir kâbus gördümde, acaba senin yanında yata bilirmiyim? Çünki sormasamda crow beni yanında yatırmazdı ve spikede zaten kumlarda ve biraz dikenli...
Sandy: ummm peki,neden olmasın. Ama bir şart ile
Leon: yey!
Sandy:"yatağın üstündeki peluş sarı ördeğimsi tavuğu göstererek" ona dokunmasan iyi edersin
Deyip yorgunca bir gülümseme bıraktım ve geçmesi için kapının önünden çekildim. Oda hemen içeri geçip yatağa zıpladı, ve hemen yatağın üstünde eridi. Bu çok normaldi çünki benim yatağım en yumuşak olanıydı.
Bende geri kapıyı kapatıp yarı yolda teriklerimi çıkararak yatağa iliştim, ve küçük börbi adındaki ördek tavuğumu aldım. Sonra örtünün içine girerken son bir kez leon'a baktım... örtünün üstünde ağzındaki şeker ile uyumuştu bile. Hemen ağzındaki şekeri alıp yatağın yan taraflarında olan sehpalardan birine koydum, leonuda yavaşça kaldırıp yorganın içine soktum.
/yarım saat sonra
Tam tamına yarım saat sonra kapı tekrar çaldı ama bu sefer yavaşça açılıp kapandı. Içeri siyah biri girip yanıma yaklaştı.
Crow: hey sandy odada birini göremeyince sıkılıp buraya geldim belki burdasınızdır diye
Sandy: anlıyorum alıştım zaten-
Crow: ne! Yatakta kim var lan!
Sandy: sshh. Leonu uyandıracaksın.
Crow: oh...
Sandy: peki spike?
Crow:spike'mi? O kardeşinin yanına gitti. Yani sakuranın
Sandy: ama leon bana orada olduğunu falan söyledi
Crow: ah, sen oyuncağı diyorsun. Onun yokluğunu çekmemek için öylesine koymuştuk.
Sandy: ah tamam o halde.
Deyip yatağın sol tarafına biraz kaydımki crow da sığa bilsin. Oda yatağa geçip erimeden önce sessizce gak ladı ve oda uykuya daldı. Bende börbiye sarılıp uyudum.
-şimdi
Olaylar aklıma gelince durdum ve hemen kahvaltıyı hazırlamak için uykulu gözlerle yataktan indim. Sessizce mutfağa geçip yemek yazırlamaya başladım.
-yemek harır olinca(yazra bir sandy çıktı. Çok eringecimm)
Yemeyi bitirdiğimde diyerlerine kaldırmak için hemen odaya doğru gittim. Aslında biz efsaneviler aynı evde kalıyoruz yani aynı kategoride olanlar aynı evde kalıyorlar. Ve en rahatlarıda biziz çünki en az kişi bizleriz.
Odanın kapısından onlara seslendim ama cevap alamayinca yanlarına gittim. Kapıdan baktığımda ise huzurla uyuyorlardı ama benim bunu bozmam lazımdı!
Hemen birkez daha mutfağa uğrayıp odaya geri geldim ve elimdeki tavaları birbirine vurdum...
... ama uyanmadılar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şafak Tozları [...x...]
Fanfictionbilin bakem kimle kimi shipleyem UwU kesin okunmayacak bu kitap amma neyse ;^;