oyun mu?

584 32 63
                                    

-saat 11:00 de ;D

~Sandy

Uyandığımda leon başımda bana sesleniyordu. Uyandığımı fark edincede hemen bana odaklanarak

Leon: sandy! Parti saati yehuu

Sandy: ne partisi yaw

Leon: pijama partisi!!

Sandy: oh

Leon: hadi pijamalarını giyinde gel. Salonda seni bekliyorum

Sandy: tamam

Deyip yavaşça kalktım. Sonra dolabıma gidip tek farklı olan kıyafetimi giyindim. Yani mavi ve şirin olanı, sonra terliklerimi kontrol ettim ve evet ayağımdalardı. Daha sonra farklılık olsun diye mor bir sırt çantası alıp içine bir şeyler tıkıp    Yavaşça salona gittim. Arada esniyordum. Ve leon'a baktım... üstünde bir hırka onun altında beyaz bir T-shirt, ve altındada bir şort vardı. Beni görünce hemen elimden tutup çekiştirmeye başladı, ve dışarı çıktık. Hava biraz soğuktu ama olsun. Zaten bu kıyafetler ile nasıl alıyorsam.

Yürüyerek gitmeye karar verdik çünki zaten kasaba iç içeydi. O sırada sessizliği leon bozdu

Leon: eee sandy?

Sandy: zzz- ha?

Leon: hadi ama uyumadığı biliyorum.

Sandy: belki ama bir kaç saniye sonra öyle olmayacaktı.

Leon: ha ha ha ne komik.

Sandy: aha işte vardık

Leon hemen mütevazı eve baktı. Işıkları açıktı sanki bizi beklermişçesine.

Kapılarına geldiğimizde, kapıyı tıklayarak biraz bekledik. Sonra kapıyı Pam açtı ve bizi görünce hemen kapıdan çekilerek bizi içeri aldı.

Sandy: merhaba pam

Leon: merhaba Pam!

Pam: sizede merhaba çocuklar! Gelin gelin, diyerleri yukarıda

Sandy: teşekkürler bayan pam

Deyip içeri girdik, ben önden leon arkadan üst kata çıkmaya başladık ama neler göreceğimiz konusunda hoçbir fikrimiz yoktu. Çünki bu ikimizinde ilk pijama partisi idi.

Kapıyı yavaşça açtım ve içeri girdik. Oraya girdiğimizde jessie,penny ve nita orada bize doğru bakıyordu,bizde onlara.

-selamlaşma faslı bitince

(Leon'un kıyafetine bakmayin xd)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Leon'un kıyafetine bakmayin xd)

Biraz sonra herkez sustu ve ortam sessizleşti.

Jessie:... HADI BIR OYUN OYNAYALIM!!

Peny/nita/leon: yeeeey

Sandy: wha-

Şafak Tozları [...x...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin