Så nu vet ni lite mer så vi spolar fram 3 månader
Sen den dagen hade jag bott på sjukhuset.
Det är så tråkigt för i mitt rum finns det 2 sängar en till mig och en till mamma eller pappa och så är tapeten gul och det finns ett litet bord med rutan blommor och en liten soffa som är så obekväm. Det har nu gått tre månader sen jag fick veta den kalla hårda sanningen. Inget har blivit bättre och mycket har blivit sämre det händer typ inget just nu men vänta du bara.
(5 min senare)
Jag hade nyss sovit och låg i sängen då det hände jag kunde inte andas jag försökt skrika på hjälp men det gick inte mamma var och handla så ingen var där jag försökte och försökte men det gick bara inte. Men helt plötsligt gick det,det kom ut ett svagt hjälp från min mun. Det kom läkare springandes in dom la mig snabbt på en bår det rullade in mig i ett rum och då hör jag mamma skrika vad har hänt.
Och det var det sista jag hörde för den sekunden dog jag jag minns varje sekund jag såg bara vit. Men helt plötsligt pumpade mitt hjärta igen men väldigt svagt.
Ingen fattar hur det känns att vara död men endå inte jag var död i 20 sekunder.
Det som var konstigt var att även fast jag var död hörde jag mamma snyfta att hon inte kommer vara mamma längre.
Dom sekundrarna glömmer jag alldrig.
Men det som var värst var att det visade sig att jag både hade blod och lung cancer.
Alla varnar mig för att jag kommer dö när som helst men det går jag inte med på
YOU ARE READING
Fuck cancer
FanfictionDen här historism handlar om en 12 årig flicka som fick cancer Hon har just nu ingen (om ni läser så fattar ni)