Todoroki
Te plimbai prin parc cu Todoroki . Dintr-o dată te-ai întrebat "De ce ma iubeste ?" (Gen în gând)
Y/n- Shoto?
Todoroki-Da ,Y/n?Y/n- De ce mă iubești?
Todoroki- Ce e cu întrebarea asta?Y/n- Doar vroiam sa aflu ..adică de ce eu și nu Momo ?
Todoroki- Fiindcă tu ești perfectă ( Era să scriu perversă:^^^^^^ ) doar atât pot spune .Ai rămas tăcută dar roșie la fața. (Mai ceva ca o 🍅)
Bakugou
Tu cu Bakugou ați decis să mergeți la un film . După film ai început să te gândești de ce el te iubește? În apropiere de cămin te-ai gândit să îi spui . El a realizat că tu erai îngândurată (Sau pierdută prin spațiu💫🌌)
Bakugou- Oi, Teddybear! La ce te gândesti?
Y/n- Mă gândeam....să te întreb ceva ..
Bakugou- Tch. Zi odată!
Y/n- De ce mă iubești?..
Bakugou- Fiindcă ești.. drăguță..Nu ești ca celelalte fete ...*voce înceată ca Tamaki*
Y/n - Adică ?Bakugou - Încetează cu întrebările stupide și haide mai repede ca începe ploaia !!
Deku
Tu stăteai pe telefon el te îmbrățișa. Dintr-o dată te-a apucat așa îngândurarea(așa se scrie?Mehhh cui îi pasă acum?:^ )
Y/n- Deku-kun?
Deku- Da?
Y/n- Mă gândeam.....de ce ma iubești?
Deku- Fiindcă ești drăguță,frumoasă, zâmbetul tău e minunat nu știu cum altcumva să mă exprim .
Kirishima
Erai liniștită lângă Kirishima tu citeai ,el se uita pe telefon .La un moment dat vezi că x îi Înșela pe Y , ai stat pe gânduri și
te întrebi.."El de ce mă iubește ?Adică nu sunt la fel de frumoasăca altele .
Y/n- Kiri?(Nuj cum îi spui tu dar nu Daddy Shark!)
Kirishima- Da , baby?(sorry Todoroki)Y/n- De ce mă iubești?
Kirishima- Fiindcă ești foarte frumoasă,chipul tău e minunat ..
Ochii tai care strălucesc în lumina luniiY/n- Awww Kir-
*kiss*Sper ca sa nu îmi moară mâinile 😌✌
Denki
Vroiați să faceți un TikTok ca Hanako și Yashiro (Jibaku Shounen Hanako-kun) căutai un sunet (ala cu Kokeshi doll) și gaseai "Heather" și ai început să te gândești.....
Denki- Ai găsit?
Y/n- Nu, dar am o întrebare...Denki- Spune ,Sunshine .
Y/n- De ce mă iubești?Denki- Ce e cu întrebarea asta Sunshine?
Y/n- Doar vreau sa aflu de ce eu și nu alt cineva..Denki- Sunshine ....tu ești minunată...drăguță...perfectă
Shinso
Nici nu ai putut să îl întrebi că a dormit și cand s-a trezit ai uitat. :)
DabiA fost plecat că trebuia să îl atace pe Endervor (probabil )
Când s-a întors era mort de oboseală (că doar nu era mort la propriu dacă ar fi fost nu ar mai fi acolo)
s-a întins în pat și a adormit .R.i.p mână mea :(