2. Bölüm

101 11 8
                                    

Beste'nin ağzından:

Ne yani benim patronumun babası gelmiş ve yanında patronum da var. Aynı zamanda her gün evlerine gittiğim Şeniz yenge bir de sapık oğlu Buğra da burada.

İşte şimdi bitmiştim. Bunlar benim onların yanında çalıştığımı söylerlerse ailem beni reddeder.

Tabi ben bunları düşünürken herkes koltuklara kurulmuştu. Annem beni çağırdı ama ben bir bahane bulup mutfağa gittim.

Ben orada volta atarken arkadan birinin ismimi söylemesiyle durdum. Bu Atalay beydi.

Atalay= Beste sana tek bir şey soracam ama doğru cevap ver. Olur mu?

Beste= Soracağınız şeye bağlı Atalay bey.

Atalay= Besteeee!

Beste= Tamam ya...

Atalay=Ailen bizimle çalıştığını bilmiyor demi o yüzden bu kadar tedirginsin???

Beste= Biraz öyle oldu. Ama mecburdum.

Atalay= Bana anlatmak ister misin???

*******************************
Gözde'nin ağzından;

Misafirler sohbet ederken ben de biraz hava almak için bahçeye çıkmıştım. Ta kii bana arkadan sarılan elle kendime geldim.

Gözde= Höstt lan

Buğra= Sakin ol güzellik benim.

Gözde= Ne istiyorsun benden pis herif ? Yetmedi mi benden aldıkların. Yeter ulan yeter...

Buğra= Yetmezzzz. Ailenin o görüntüleri izlemesini istemiyorsan dediklerimi yapmak zorundasın.

Gözde= Yine ne istiyorsun Allah'ın belası???

Buğra= Bu gece benimle birlikte olacaksın...
         

                             Devam edecek...

(Aslında daha uzun yazacaktım ama pek müsait değilim. Ama ben kankama güveniyorum o bunun devamını müq yazar. Hadi bakalım eller çalışsın OzBahDolunay)

Ozbahlı Günler🤘😎🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimdeki Son AtışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin