Fineas ve Förb

18 3 0
                                    

Çizgi filmin kısaca konusu şu;

Candace kardeşlerinin icatlarını ve tuhaf birer icadını annesine göstermek ister ama habire Doktor Heinz Doofenshmirtz adlı adamın icatları herşeyi engeller. Ayrıca Perry ise bir ajandır ve kötü kalpli doktorun verdiği zararları engellemektir.

Ama  gerçekler öyle değil.

Candace gerçek hayatta şizofren hastasıdır ve kardeşlerini hep icatlar yaparken görür. Förb'ün konuşmamasının sebebi beyninde tümör olmasıdır yada uğur olması. Candace hastalığının ilerlediğini fark etmese bile annesi bu durumuna çok üzülür. Ve onu Dr. Heinz'a götürür. Doktor Candace'a bir ilec verir ama dozunu aşmaması gerektiğini söyler ve oradan uzaklaşırlar.

Candace hergun annesini arayıp ne olduğunu anlatsa bile annesi ona inanmaz. Candace ise buna çözüm olarak kardeşlerinin yaptığı şeyleri bir günlüğe not eder.

Aradan birkaç sene geçer. Candace iyileşmiş gibidir ama ilaca bağımlı hale gelmiştir. Candace doktorun talimatına uymayarak fazla dozda ilaçtan alır. Annesi eve döndüğünde Candace'a seslenir ama sesi çıkmaz. Annesi odaya girdiğinde Candace yerde cansız bir şekilde yatıyordu. Annesi nabzını yokladı ama kalbi durmuştu. Hemen babaya haber verildi ve Candace'ın cansız bedeni hastanede incelendi.

İnceleme sonucunda doktor Heinz, Candace'ın ilaca bağımlı hale geldiği ve dozu aşırı kullandığını söyledi. Candace ölmüştü ve tek hatırası ise günlüğü idi. Annesi o an zekice birşey düşündü. Ailecek Disney'e gidip olanları anlattılar ve günlüğü gerçek hayata geçirmesini söylediler. Tabi Disney itiraz etmeden günlüğü aldı ve Candace'ı gerçeğin dışında olsa da şizofren hastası olduğunu kimseye belli etmeden Fineas ve Förb adlı çizgi filmi yaptılar.

Bu kadardı. Biraz hüzünlü ama diğer bölüm için hangi çizgi film yada film yapayım?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çizgi Film Ve Filmler Hakkında İlginç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin