Noah Schnapp'a yine yeni bir fan sayfası açıldı. noah'sfann. Bunu görüp yerinde kuduran ben, Stranger Things'in 2. sezonundaki Will'e bakıp gülümsedim. Odamın en gözde köşesinde duruyordu. Başucumdaki çekmecemden cips torbamı aldım. Afiyetle yemeye başladığım an Noah'ı ne kadar kıskandığımı ve bunun hiç normal olmadığını düşünmeye başladım. Onu Millie ile görünce bile neredeyse Millie'yi öldüresim geliyordu. Ama onu da çok seviyordum.
Noah benim hayatımın neredeyse dönüm noktasıydı. Ona küfür edenleri dövüyor, üstüne bunun için ceza yiyordum. Salak kafam, bir türlü onun peşini bırakmama izin vermiyordu. Onu göremeyince can sıkıntım artıyordu. Ona âşıkmışım gibi hissediyordum ama aslında değildim. Zaten sadece dizi veya filmlerde gördüğüm veya ropörtajlarını izlediğim birine âşık olamazdım.
Yatağımdan kalkıp, Noah'ın duvarımda asılı olan posterinin yanına gittim.
"Ah Noah, vur kırbaçı!"Telefonuma uzanıp Noah için açtığım fan sayfasına girdim,
45 yeni takipçi, 624 beğeni.
Bu yeni 45 takipçi ile beraber tamamen 3022 takipçim olmuştu. Bu beni çok mutlu ediyordu ama bir yere kadar sınırlıydı. Çünkü o takip etmiyordu. Herşeyden çok onun beni takip etmesini istiyordum. Noah'ın hesabına geçip yine ve yine onu stolklamaya başladım.
DM kutusuna geçtim, yine Noah'a DM atacaktım.
Muhteşem İngilizcemi kullanarak resmen böyle yazdım, geri döneceği yoktu zaten,-Selam Noah,
Belki bu sana on bininci mesajım. Zaten okumuyorsun ama ben sana öylesine yazıyorum. Ben değil de neden diğer fan hesaplarını takip ediyorsun anlamıyorum. Kesinlikle mesajlarımdan bıkıyorsun, biliyorum ama sana olan sevgim her gün artıyor. Seni seviyorum Noah. Lütfen bana cevap ver.Gönder butonuna bastığımda, çoktan pişman olmuştum bile, amacım ona âşk ilanı yazmak değilde günlük rutinimde her zaman ona yazdığım gibi yazmaktı. Ama garip bir his beni böyle yazmaya sürükledi. Noah'a âşık olmak istemiyordum. Bu zaten imkânsız aşkların en imkansızı olurdu.
Noah'ın posterine geri döndüm,
"Beni engelle Noah."Telefonu elime alıp İnstagram'a geçtiğimde, gerçekten hayatımın en büyük pişmanlığını yaşadım. Çünkü mesajı ona kendi hesabımdan yazmıştım. Hemen silmek için DM kutusuna tıkladığımda daha daha pişman olacağım bir şey yaşadım.
Noah mesajımı görmüştü, ve şu an yazıyordu. 'Cidden' diye geçirdim içimden. Şaka gibiydi resmen. Noah ki benim mesajlarımı hiç okumamış, Noah ki beni takip etmemiş, Noah ki benim fan sayfamdan bile haberdar değildi. Ama şu an sırf ben kendi hesabımdan yazdığım için Noah bunu görmüştü. Bu çok kötü bir şeydi. Bazı kişiler bunun için sevinebilirdi ama ben sevinemezdim. Çünkü bunun bir sürü sebebi vardı.
Bir, henüz 13 yaşındaydım
İki, Yazdığım mesaj birebir aşk ilanıydı.
Üç, Ona on bininci mesajım olduğunu söylemiştim. Ve lanet olsun ki bu, onun adına bir fan sayfam olduğunun kanıtıydi. Çünkü kendi hesabımdan ona hiç mesaj yazmamıştım.
Telefonum titredi. Yavaşça gözlerimi sıktım. 'Lanet olsuuunn' diye söylendim. Gözlerimi açıp telefona baktım. Noah'tan bir mesaj vardı.
Okumaya başladım,
-Sana da selam Ece,
Gerçekten de senden daha önce on bin mesaj aldığımı hatırlamıyorum, cidden? Âşk mektubunu beğendim, bana genelde fan sayfaları çıkma teklifi eder. Senin gibi cesur birini daha önce görmemiştim.Ekrana kös kös bakarken sadece bir an, Noah'ı etkileyebilmiş olduğumu düşündüm. Onu öylece bırakmak istemediğim için, hemen cevap yazmaya başladım.
- Aslında benim de aklımdan böyle bir şey yazmak geçmiyordu. Salakçaydı, özür dilerim.
Anında görüldı olduğu sırada, resmen yazmam için beklediğini anladım.
- Hayır, salakça değildi, etkilendim.
Şok içinde yazdığı mesaja bakıyordum. Yatağıma sırtüstü uzanıp böyle bir şey olmayacağını düşünmeye başladım. Ben aşk insanı değildim. Olmayacaktım. Ben sadece Noah'ın bir fanıydım.
- Şaka gibi, cidden etkilendin mi? Ben henüz 13 yaşındayım,
-Ben de 15 :)
-Biliyorum :)
-Vay canına, nereden biliyorsun?
-Şöyle düşün, eğer seni, sana aşk ilanı yazacak kadar tanıyorsam, senin yaşını da biliyorumdur.
-Sen Türk'sün öyle mi?
-Evet
-Bak bu sevindirici.
-Neden
-Çünkü, daha önce hiç Türk bir arkadaşım olmamıştı.
-Biz şimdi arkadaş mıyız?
-Evet, yani sen istersen
-Evet, evet isterim :D
-Sevindim ;)
-Bende, o zaman görüşürüz.
-Sana yazacağım, görüşürüz.
____
Selam canımlar, çok eğleneceğimiz bir kurguya başladım. Son zamanlarda feci bir Noah fanıyım. O yüzden böyle bir kitap yazmaya başladıımm.
Noah bana aşık olcak die beni linçlemeyin pls :))
Oylarınızı bekliyoree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOAH SCHNAPP EFSANESİ// TR// YARI TEXTİNG
RomanceNoah'ın bir fanına aşık olmasının hikayesi (bu ben oluyorum) Hayal gücüm böyle şeylere yetiyor. Noah♡