Jun Misugi'nin Ağzından...
Bugün Otomo takımı ile maçımız var. Shun Nitta ile karşılaşacağım. Onu her ne olursa olsun yeneceğimi biliyorum.
Kapı çalıyor. Kim gelmiş olabilirdi ki?
-Gel.
~Misugi-kun bugün oynayacakmısın?
-Tabiki Matsuyama-kun durumum iyi. Her ne olursa olsun oynamak istiyorum.
~Kendini fazla zorlama. Zaten Nitta-kun un futbol kabiliyeti yok. Hızıyla meşhur.
-Hız nedir ki. Yenerim onu.
~İyi hadi hazırlan bir saat kaldı.
-Tamam. Orda görüşürüz.
Maça az bi zaman kalmıştı. Hazırladı takımımın yanına gittim. Bir saat su gibi geçti gitti. Şimdi sahaya cıkıyorlardı takımlar. Ben yine ikinci yarı gireceğim ve takımımın maçı bizden tarafa tutacaklarını ümit ediyorum.
Ve maç başladı...
Top Nittaydı. Kimse yetişemiyordu ona çocuk gerçekten çok hızlı. Dakikalar sonra ilk golü attı. Futboluda gelişmiş bacaksızın. Top şimdi Honna da durumu beraberliğe getirmesini umuyorum. Eveet durum berabereydi. İlk yarının bitmesine son beş dakika kalmıştı. Durum berabere.
Koç:Oyuncu değisikliği.
Yine 12 numaralı oyuncu yine 14 numaralı oyuncu sahaya çıkıyor...
Topu ben almıştım. Şuan iyi gidiyordu. O sırada topun kayboldugunu farkettim. Ne ara topu çalmış benden hiç farketmedim. Aramızda kıyasıya rekabet vardı. Çocuk çok hızlıydı. Topu almayı başardım ve 2.golu attım. Top şuan Urabede almam kolay. Dedim ve aldımda şuan Honna ile paslaşayarak kaleye dogru ilerliyoruz. Rovesata ile 3.golude buldum. Durum şuan tamamen bizden yana 3-1. Maçın bitmesinede son on dakika kalmıştı zaten. Gol atmalarına izin vermeyeceğim.
Nitta:Benden öyle kolay kurtulamazsın.
Topu benden almış ve 2.gollerini atmıştı. Durum 3-2 ye geldi. Bir gol daha atmalıyım. Hass. top yine Nittada. Durumu 3-3 e getirdi. Acilen bir gol daha atmamız gerekiyor. Baya bi top çalmadan sonra 4.golu attım. Yine kazandııık. Bu sene şampiyon olacağız buna inanıyorum. Üçüncü maçım Matsuyama-kun ile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılgan Kalp•CT Fan•
General Fiction°Jun Misugi nin başrol olduğu bir kitaaps uuu° İlham geldikçe yazacağım.