Yazar olan Khun Gene'ye yayımcısı yeni bir tür için tavsiyede bulunur, Boys Love*. Bunu kendine yeni bir fırsat olarak gören Khun Gene, Y romanı* yazar ve roman inanılmaz başarılar elde eder. Bu yolculukta romanın dizisinin çekilmesi ile devam eder.
İzleyecekleriniz Khun Gene'nin yazdığı romanının başrol seçmelerine katılan 18 yaşındaki, kibar ve iyi huylu görünen ancak gerçekte tamamen kurtun teki olan Nubsib tarafından kafalanmasının hikayesidir!
''Asla 18 numarasının havalı ve ağırbaşlı erkeklere uygun olduğunu düşünmedim. Kim bilir belki de kötü ve sinsi tilkilerin numarasıdır, tıpkı onun gibi...''
(Kaynak: Mydramalist)
*Boys Love: Açıklamama gerek var mı? Boys Love, Yaoi, Y Romanları : Gay çift. ErkekxErkek. Sevgilerle.
Ülke: Tayland
Yayın Tarihi: 2021
Bölüm Sayısı: ?
NOT: Vay canına! UWMA'nın ağır abisi, hepimizi kendine hayran bırakan Kao yeni dizisi ile karşımızda. Kendisi kurtumuz olan Nubsib'i oynayacak, karakteri çok ilgimi çekti şahsen. Baya eğleneceğiz diye düşünüyorum. Dizi tam romantik komedi tadında gibi duruyor jalajskdhk Bekleyip göreceğiz.
Kadro oldukça yeni gibi, yan rollerimiz ki kendileri de ikinci çift sanırım, ilk dizileri. Ablamız muhtemelen kara kedi, pekte güzelmiş. Başrolümüz Khun Gene ise Gifted'in film versiyonunda oynamış, hoş bir abimiz, ancak Kao ile shipleme konusunda şu an için sıkıntılarım var. Umarım kimyaları ile beni sallar ve kendime getirirler!
Merakla bekliyoruz!
NOT2: Fragmanımız geldi!!! Kısaca ben izledim sanırım diziyi, fragman 6.37 sn, şikayetçi olduğumdan değil gerçi. Neyse. Tharn Type serisinin yönetmeninin elinden çıkma olacakmış, burada da ağlayan ve beni yaralayan jönlerimiz. Gene'yi fotoğraflarda pek yakıştıramamıştım, hala biraz tuhaf geliyor ama aslında hoş adam, sadece Kao ile soru işareti, ancak yine de gözüm alışmaya başladı. Dizi benim hoşuma gitti, keyifle baktım fragmana. Çok tipik işler var, ancak yine de keyifli. Yalnız Kao cidden visual ile yakıyorsun annem. Tututu nazar değmesin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakında Yayınlanacak olan BL Dizi/Film Haberleri ve Tanıtımları
General FictionSelam gençler! Malum son birkaç yıldır BL trafiği oldukça yoğun ve önümüzdeki günlerde de enfes BL dizileri ve filmleri geliyor. Kısaca size dizilerden ve kadrolarından bahsedeceğim. Güncel haberler olacak. Saygı çerçevesinde olsun katılımlar, o y...