Belki beni kötü hatırlıycaksın. belki bidaha yüzümü göremek istemiyceksin. haklısın da sadece sana bir kaç bişey söylemek istiyorum. nasıl bi gün geçirdiğini tahmin edebiliyorum. çünkü ancak tahmin edebilirim senin ne yaşadığını bilemem. onu sen bilirsin. zorr günler geçirdim. tek başıma zor günler. gecelerce uykusuz kaldım. sabahlara kadar tek biri için. senin böyle olmanı istemem bence zaten öyle olmazsın da :)) çünkü sen hayata gerçekten çok pozitf bakıyosun küşküsüz seviyosun sevdiğin birini. ben sana inandım güvendim sevdim. benim için sevmedi deme ben seni sevdim. ama baz duygularıma yenik düştü senin sevgin. kendinde suçu arama sakın ararsan hata yaparsın. 20 gün ü güzel bi şekilde geçirdik sanki hep benimleylemişsin gibi. ben seni çözemedim çözülmez bi kutu gibisin sanki. kendini kızlara çözdürme can. kilitli bi kutu gibi koru kendini. ancak o zaman gerçek seveni bulursun. belki o zaman hiç yanılmazsın. bu sana son mesajım şimdi ister 12 ye kadar benimle konuş sonra engelle sil beni ister konuşma bu mesajıma cevap bile vermeden engelle. güzel günler yaşadık. seni üzdüysem özür dilerim. bende senin yaşadığın şeyleri yaşadım belki. ama seni kaybetmekten korktum. korkmasaydım zaten ağlamazdım. konuşurkende dedik bazıları sevgili olmayı beceremez ama çok güzel arkadaşlk ederler birbirlerine sanırsam bize öyleydik. arkadaşlığı ikimiz de biliyoruz. biz can sedeftik artık bitti. insana en çok koyan kelimedir bitti kelimesi. öldürse daha iyidir aslında. ben bugün daha çok anladım beni ne kadar sevdiğini. Ama artık elimden bişey gelmez. kısacası can. güzel günler geçirdik ama uzun sürmedi. benim yüzümden beni affetme belki şimdi seni bensiz bırakıyorum. sana bi tavsiyem var bi film KENDİME İYİ BAK. onu izlemelisin bence çok güzel. ben tam 5 defa seyrettim 5indede ağladım. belki sende de öyle olur duygulanırsın. niyetim seni üzmek değil sadece izlemeni istiyorum. neyse daha fazla uzatmadan kendinye iyi bak futbolcu kendine iyi bak cristiano ronaldo :)) sakın üzme kendindini artık sakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensizlik
PoetryAŞK HER ZAMAN YÜZÜMÜZE GÜLMEYE BİLİR. ASLINDA AŞK HİÇ BİR ZAMAN YÜZÜMÜZE GÜLMEZ ONUN GÜLÜŞÜ SANA AŞK GELİR SADECE. İYİ OKUMALAR. VOTE BEKLİYORUM OKUYAN HERKESTEN. :))