9

261 26 5
                                    

FbinTimea

♡ Sasuke, apa megölted Itachi bácsit. Már hogy ne érezném akkor?

Sasuke: De az én ninja utam... a bOsSzÚáLlÓ úTjA

♡ Konan, de várjunk, te idősebb apunál, akkor hogy leszel a nővérem?

Konan: Tudod, hogy van ez, a kor nem számít!

♡ Deidara, kösziiii, amúgy tudtad, hogy annak a lánya vagyok aki megölt téged?

Deidara: Elsőnek is igen, MÁSODSZOR PEDIG, NEM Ő ÖLT MEG ENGEM, HANEM FELROBBANTOTTAM MAGAMAT!!!!!!!

♡ Charasuke, sárkánygyümölcs és kindercsoki? Én ezeket szerizem. Ja meg téged apuuu 😉😘

Charasuke: Én is szerizlek 😘

♡ Sasuke, igen családi program. Valamikor megkínozzuk majd Danzot, fagyizunk, pár embert és elmegyünk gokárdozni 😘😍 Kedvenc fagyid?

Sasuke: Jó, elmehetünk, bar kíváncsi vagyok, hogy hol a francba találsz gokárdpályát Konohában... egyébként az epres.

♡ Sasuke, de apa... szerizel engem, mint lányod? Én nagyon szerizlek, mint apukámat! 😘

Sasuke: Ahamm... (。•́‿•̀。)

♡ Charasuke, tudtad, hogy mindenki szeret téged, mert egy cuki nőcsábász vagy?

Charasuke: Engem lehetetlen nem szeretni 😘

Sasuke: Én utállak

♡ Pein, köszönöm. Tudod kinek a lánya vagyok?

Pein: Itachi öccséé. Ha minden igaz.

♡ Tobi, tudod kinek a lánya vagyok? Ha tudod, akkor azt is tudod, hogy van sharinganom és, hogy sharingannal sokkal könnyebben rátalálunk a csillámpónikra.

Tobi: UwU csak nem Sasuke-senpaié??

♡ Hidan, bocs de van pasim. Neve: Daisuke és zöld szeme van meg kiköpött Sasuke hasonmás pedig semmi rokoni száluk nincs.

Hidan: Nem tudod, hogy mit hagysz ki :p na mindegy, üdv a jashinisták közt!

♡ Itachi te is jössz a családi programra amire apuval megyek? Kedvenc fagyid?

Itachi: Hát ha nem zavarok... Kedvenc fagyim... Hát én mindegyiket imádom :3

Adel-san

♡ Kakuzu: 100 millióért?

Kakuzu: Hát... Talán.

OtakuQueennn

♡ Konan, használsz valami szépségápolási termékeket vagy sminkeket?

Konan: Néha egy kis alapozót, meg lila szemhéjfestéket

♡ Deidara csókolóztál már magaddal?

Deidara: Öhmm... Lehetséges...

♡ Kakuzu, leszel a sugardaddym xd?

Kakuzu: Ha sokat kell rád költenem akkor nem.

♡ Kisame, nem adnád kölcsön a Samehadát 3 napra?

Kisame: De aztán vigyázzál rá!

Kérdezd az AkatsukitWhere stories live. Discover now