"Hiranın yanına geç oğlum. Tek boş yer orası."
Bu laftan sonra kafamı gömdüğüm sıradan kaldırdım. Yanımda sırama oturmak üzere olan çocuğu gördüğümde ayağa kalktım.
"Hocam bu haksızlık! Banane başka yere oturttun."
"Bananesi yok bunun Hira. Beni sinir etme. Sende otur oğlum."
Çocuk bana tereddüt ile bakıp Hoca'ya döndü.
"Hocam arkadaş istemiyorsa beni başka yere oturttun."
"Ben ne dedim. OTUR ŞURAYA!!"
çocuk çantasını alıp yanıma oturdu. Bende derin bir ah çekip yerime oturdum.
"Şey Özür..."
"Özür dileme benden. Bana kötü bir şey yapmadın."
"İyi de sen istemiyor..."
"İstemiyor değilim sadece bana sormadıkları için sinirleniyorum."
"Anladım. Benim ismim Gökalp. Tanıştığıma memnun oldum."
"Bende Gökalp."
Tekrar önüme döndüğümde bana saplantılı aşk duyan ateşi gördüm. İsmi gibi gözleri ateş gibiydi. Ama ben onu sevmiyordum.
"Tenefüstte yanıma gelirmisin arka Bahçe."
Başımı olumlu anlamda salladım. İşim yok. Zaten ona bu gün peşimi bırakmasını söyleyeceğim.
"Hira adamı gözüm tutmadı dikkat et."
"Hım tamam."
Tenefüstte onun yanına gittim. Ben tam ağzımı açıp. Onu istemediğimi söyleyeceğim sırada o söze girdi.
"Beni hatırlayacaksın. Hira ben senin..."
"Hira bir dakika gelirmisin."
Bu Gökalp di.
"Tamam."
Gökalp' in yanına gittiğimde beni tutup sınıfa sürükledi. Sürükledi dediğime bakmayın müdürden olmasa kucaklayıp götürecekti. O dereceki onu zorluyordum. Yalnız bana hiç bir şey demedi ne olacak işte manyak.
(Üç saat sonra)
Ders bitmişti. Bende sokak da yürüyordum. Ateş yanıma gelip
"Şey Hira ben senin..."
Arabanın bir çocuğa çarpması ile çığlık atmam bir oldu. Ben çocuğun yanına giderken ateş kaybolmuştu. Çarpan araçtan bir adam indi. Çocuğu kucağına alıp arabasına bindirdi. Belkide hastaneye kendisi götürecekti.
Ben yine aynı şekilde yoluma devam ettim. Ben yarın... bir dakka yarın okul yok ki öff... yarın cumartesi.
Eve vardığımda bizim mercimek kapıyı açtı. Mercimek dediğim kişi de küçük kardeşim masal olur. Mercimek içerden anneme seslendi.
"Anne maydanoz geldi."
Mercimek genelde bana maydanoz diyor.
"Tamam kızım söyle maydanoza çabuk yanıma gelsin."
Mercimek tam ağzını açacakken.
"Duydum mercimek."
Dedim ve annemin yanına gittim."Hoş Geldin kızım şimdi yarın için yapılacaklar listesi yaptım."
"Yarın bakarım hatice sultan şimdi gidip uyuyacağım. Eğer yine o mercimeği üzerime salarsan evden kaçarım."
"İyide bu gün içinde bir liste var yapman gerekenler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş
AdventureGeçmiş her zaman acıdır. kim tahmin edebilirki? ne zaman geçmişi bırakıp geleceğe odaklansam, her şey daha berbat bir hal aldı. belki de bu hayatın bir kuralıydı. ama böyle bir kural olmaz olsun. keşke hayat her zaman kolay olsa. geçmişi keşke bırak...