2

22 3 7
                                    

Kağan ve patronum sedat bey oturduğu zaman projektörü açıp bilgisayardan moddelerimi tanıtmaya başladım. Ama inanın  bana bir katilin önünde konuşmak hiç rahat değil.

"Bir dakika... Bu benim dün ki yaptığım tasarımlar değil."

"Ne?!"

Sedat bey o kadar bağırmıştı ki anlatamam.

"Önemli değil sedat bey."

Kağan dan çıkan bu laf ile sedat bey üzerime yürüdü. Tam elini kaldırmış bana tokat atacakken önüne Kağan geçti. Ben şok...

"Önemli değil dedim sedat bey."

"Nasıl önemli olmaz Kağan. Sizin fabrika bu ürünleri üretmek için hazır. Eğer bu tasarımlar bu gün elimize geçmesse en az bir ay daha  beklemek zorunda kalacağız."

O an bilgisayara kaydettiğim aklıma geldi.

"Efendim bilgisayara kopyalamıştım. Ben evden diske kaydedip getireyim."

"Kağan da senle geliyor."

"Ha..."

"Tabiki."

Ben daha Hayır diyemeden Kağan tabiki dedi.

Arabayı Kağan sürünce uzun bir sessizlik oldu. Beklemediğim bir anda Kağan kahkaha atmaya başladı.

"Ben bu gidişle araba süremeyeceğim al sen sür."

"Az kaldı devam et işte."

"Sür."

Oflayarak aşağıya indim. Ama beyefendi sürücü koltuğundan inmedi.

"İn."

Adam inip az önce benim oturduğum yere oturdu. O kadar çok hızlı sürüyordum ki neredeyse yüz yirmiyi buluyordum.

"Hiç merak etmedin galiba neden kahkaha attığımı."

"Neden kahkaha attın."

"Çünkü ilk defa benim işlediğim bir cinayete tanık olan birisi hayatta."

"Ya aslında ben de ilk defa böyle oldum. İlk defa  bir katilin karşısında bu şekilde konuşuyorum."

"Neden sürekli siyah giyiniyorsun? Evi'nde bulunan eşyalarda siyah."

"Yalnız olduğum dan dolayı daha çok siyahı tercih ediyorum. hem sen benim evime de girdin değilmi?"

"Doğru cevap. Yalnız senin bu düzenini beğendim. Annen ve baban var mı?"

"Yok."

"Biliyormusun benim de yok."

"O kızı neden öldürdün?"

Afaladı çünkü benden böyle bir soru beklemiyordu.

"Çünkü hak etti."

O an sinirlerim hopladı

"Kim olursa olsun bunun cezası asla ölüm değil. Anladın mı?!! Neden sürekli kadınlar. Sürekli kadınlar mı hata yapıyor en çok alkol tüketen erkek, en çok sigara içen erkek, en çok trafik magandası erkek! Söylesene kızların suçu ne. Aldatmak mı? Erkekler aldatmıyor mu? Laf söylemek mi? Erkekler de laf söylemiyor mu?"

Önümüze kamyonun çıkması ile frene basıp direksiyonu kırdım. Ama öyle bir panik yaptım ki direksiyonu kamyona taraf kırdım. Kağan önüme uzanıp direksiyonu tersine kırdı ve el frenini çekti. Gözyaşlarım artık delicesine akıyordu.

"Kızım manyakmısın?"

"Yeter. Bıktım anladın mı? Neden kurtardın beni? Benim annemi kim öldürdü biliyormusun amcam. Annemin babamı aladttığını düşündü. Ve ben daha on sekiz yaşındaydım. Beni kimse düşünmedi. Hiç kimse..."

Artık ne dayanacak nede konuşacak gücüm kalmamıştı.

"Tamam sakin ol. Güzelim bak şu an daha doğrusu o gün gördüklerin kısasa kısas dı. Eğer ben o kızı öldürmeseydim o beni öldürecekti."

"Her neyse ne artık sen yoluna ben yoluma."

Demiştim ya benim dayanacak gücüm kalmadı diye. Kağanın silahını çekip aldım. Ve tam kalbimin üzerine koydum. Bu gün zaten hiç kimse kurtaramazdı. Katilim mi? Asla zaten o gün beni öldürmek isteyen oydu.

~~~~

Off canım sıkılıyor bölüm atıyorum okurlarımın çoğalmasını bekliyorum o yüzden bir süre bölüm atmayacağım

Seviliyorsunuz♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Cinayete TanıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin